سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جدیدترین شماره نشاط شهر
گفتگو
گزارش
یادداشت
اکثر استان‌های کشور با کاهش ۲۰ درصدی مسافر در طول نوروز مواجه شده اند / خانوار‌ها قدرت مالی برای سفر ندارند

اکثر استان‌های کشور با کاهش ۲۰ درصدی مسافر در طول نوروز مواجه شده اند / خانوار‌ها قدرت مالی برای سفر ندارند (1403/1/8 21:54:03)

جمشید حمزه‌زاده، گفت: ما نسبت به سال گذشته کاهش میزان مسافر را داشتیم. هتل‌ها با اکثریت مطلق استان‌های کشور کاهش مسافر داشته‌اند و میانگین ما ۲۰ درصد کاهش نسبت به سال گذشته بوده است. این مسأله به عوامل مختلف برمی گردد؛ از جمله تورم، چون هزینه‌ها به شدت بالا رفته است و خانوار‌ها قدرت سفر ندارند. ماه مبارک رمضان و چالش‌های حمل و نقلی هم مؤثر است. الان بلیط قطار و هواپیما برای شهر‌های دور پیدا نمی‌شود. این وضعیت باعث شد هتل‌ها دچار زیان شوند.
بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بعد از تعطیلات نوروز در مجلس به جریان می افتد

بررسی قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بعد از تعطیلات نوروز در مجلس به جریان می افتد (1403/1/8 21:28:13)

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته در دستورکار نمایندگان در جلسه روز (یکشنبه ۲۰ اسفند ماه) قرار داشت.
سال تحصیلی گذشته ۹۳۰ هزار دانش‌آموز ترک تحصیل کردند
مرکز آمار ایران:

سال تحصیلی گذشته ۹۳۰ هزار دانش‌آموز ترک تحصیل کردند (1403/1/7 23:37:07)

بررسی داده‌های مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در مقاطع تحصیلی مختلف ۹۲۹ هزار و ۷۹۸ نفر از تحصیل بازماندند. سال گذشته، ۱۵ تا ۱۷ ساله‌ها بیشترین تعداد بازماندگی از تحصیل را داشتند. روند افزایشی آمار بازماندگان از تحصیل در ایران ادامه دارد. تازه‌ترین آمار‌هایی که اعلام شده نشان می‌دهد که سال تحصیلی گذشته بیش از ۹۲۹ هزار نفر از تحصیل بازماندند.
دیدار نوروزی فرماندار و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان بهار با نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی

دیدار نوروزی فرماندار و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان بهار با نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی (1403/1/7 21:36:28)

صبح امروز فرماندار شهرستان بهار به همراه معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و جمعی از رؤسای ادارات شهرستان با فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی به مناسبت عید نوروز دیدار و گفت‌وگو کردند.
نشاط شهر در شبکه های اجتماعی
نشاط شهر
آرشیو روزنامه نشاط بهار
آخرین نظرات کاربران
آخرین نظر سنجی

به عملکرد مجموعه خبری نشاط شهر چه نمره ای می دهید؟

  • 20
  • بین 15 تا 19
  • بین 10 تا 14
  • زیر 10

نمایش نتیجه نظر سنجی

عکس
ویدیو
پیشخوان مطبوعات