سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

بدنبال جمع آوری صندوق صدقات سطح شهر و پیگیری شهروندان در مورد این که چه بر سر صندوق ها آمده، خبرنگار بهارانه این موضوع را از مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهار جویا شد.

شناسه خبر: 10914

به گزارش نشاط شهر، بدنبال جمع آوری صندوق صدقات سطح شهر و پیگیری شهروندان در مورد این که چه بر سر صندوق ها آمده، خبرنگار بهارانه این موضوع را  از مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهار جویا شد.

اردشیر سلطانی در پاسخ به این موضوع به خبرنگار نشاط شهر گفت: نمای صندوق صدقات سطح خیابان ها در سطح شهرستان در طی چند سالی که نصب شده اند از نظر ظاهری فرسوده شده اند و نیاز به ترمیم داشتند ودر جهت زیباسازی خیابان ها در سطح شهرستان ۱۳۰ صندوق صدقه  سطح شهرستان به منظور ترمیم و رنگ آمیزی و ایمنی بمدت چندروز جمع آوری شده است.

سلطانی نیز افزود: عملیات جمع آوری صندوق ها فعلا ادامه دارد و  پس از اتمام نوسازی صندوق ها عملیات نصب در سطح شهرستان صورت خواهد گرفت.

همچنین با توجه به وضعیت کرونایی و محدودیت های کرونایی از نحوه تخلیه صندوق صدقات خانگی از مدیر کمیته امداد پرسیده شد، سلطانی در جواب گفت:

 با توجه به شیوع ویروس کرونا، در راستای مقابله با این بیماری تخلیه صندوق‌های صدقات تا اطلاع ثانوی تعطیل است و تخلیه صندوق‌های صدقات توسط نیرو‌های تخلیه‌گر صندوق‌های صدقات درب منازل  انجام نمیگیرد و دارنده صندوق با تخلیه صندوق و واریز مبلغ صدقات به حساب کمیته امداد میتوانند صدقات را به دست ما برسانند. 

همچنین وی افزود: مردم می‌توانند از روش‌های نوین دیگری مانند شماره‌گیری # ۸۸۷۷*و برقراری تماس با سامانه تلفنی ۰۹۶۸۸۷۷ صدقه خود را به سهولت پرداخت کنند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: صندوق_صدقات#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی
Error
Whoops, looks like something went wrong.