سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/19 09:42:03
به همت اداره ورزش و جوانان برگزار شد

تجلیل از جوانان برتر شهرستان بهار به مناسبت گرامیداشت" روز جوان"

به مناسبت هفته جوان و به همت اداره ورزش و جوانان و طی مراسمی با شکوه از ۳۰ نفر از جوانان و نخبگان برتر شهرستان بهار در سال ۹۹ تجلیل بعمل آمد.

شناسه خبر: 11007

به گزارش نشاط بهار؛در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور برخی مسئولین و مدیران شهرستانی، فرماندار، مدیر کل ورزش و جوانان استان و نماینده معین شهرستان برگزار شد از جوانان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان به عنوان جوان نمونه تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم فرماندار بهار گفت:  در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس این جوانان بودند که با حضور خود فرماندهی کردند و امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور و مدیریت جهادی جوانان است.

احسان قنبری اضافه کرد: باید تلاش کنیم زمینه حضور جوانان را در عرصه های مختلف فراهم کنیم و خوشبختانه امروز با اعتماد به مدیری جوان حوزه ورزش و جوانان شهرستان جان تازه ای به خود گرفته است.

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان دکتر حمید سیفی ، شهید سید میلاد مصطفوی را جوان نمونه بهار دانست و افزود: جوانان امروز، آینده سازان فردای کشورمان هستند و روزی به ما می گفتند چرخ نظام به دست شما خواهد افتاد آن روز این برایمان باورنکردنی بود که روزی مدیریتی در این کشور به دست ما بدهند و امروز ما به شما جوانان می گوییم که فردای این کشور به دست شما جوانان است و غیرممکن نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه بر ضرورت تزریق روحیه امید در جامعه خصوصاً جامعه جوانان استان تأکید کرد و گفت: ناامیدی و ترویج ناامیدی در جامعه توسط هر شخصی صورت بگیر به هر شیوه‌ای ولو با یک برخورد بد گناه نابخشودنی است چراکه ما برای خدمت به جوانان و ورزشکاران آمده‌ایم لذا باید برای جذب حداکثری این عزیزان با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی چون مشاورین جوان تلاش کنیم.

وی با اشاره به اعتماد به مدیران جوان گفت: با اعتمادی که جوانان در زمان دفاع مقدس شد بهترین عملکرد را از خود ارائه دادند و امروز نیز باید به جوانان اعتماد کرد.

وی با تقدیر از فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: شهرستان بهار در حال حاضر یکی از شهرستان های فعال و برتر استان در عرصه ورزش است که این نشان از مدیریت فرماندار و انگیزه ریاست جوان شهرستان دارد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام فلاحی نیز در این مراسم اظهارداشت: هم اکنون از ما انقلابی تر یمنی ها هستند، طی دو هفته پیش با یک حمله یمنی ها ده دلار قیمت نفت بالا رفت با اینکه شکم گرسنه اند و پابرهنه ،اما عزم راسخ دارند چرا که در سایه فرامین اهل بیت تربیت شده اند و این تربیت  برگرفته از انقلاب اسلامی و فرامین ائمه اطهار است.

در پایان این مراسم از جوانان و فعالان در عرصه های مختلف همچون قرآنی؛ فرهنگی؛ هنری؛ علمی؛ کارآفرینی و قهرمانان ارزنده شهرستان در سال ۹۹ و دو زوج جوان ورزشکار با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تشکر بعمل آمد.

همچنین در این مراسم از دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان؛ روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی و حامیان مالی ورزش شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: سمن#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی