سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/2/30 16:08:46
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهار:

اصلاح وضعیت نامناسب جاده کمربندی شهر بهار بر عهده شهرداری است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهار گفت: بهبود وضع نامناسب جاده کمربندی کانال کشی شده بهار بر عهده شهرداری می‌باشد و راهداری در قبال کانال کشی‌ها مسئولیتی ندارد.

شناسه خبر: 11074

به گزارش نشاط شهر محمد آقا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اینکه راهداری متولی نگهداری جاده‌های سطح شهرستان در راستای کاهش تعداد تصادف‌های جاده‌ای و تلفات جانی و مالی است، عنوان داشت: با توجه به اعتبارات، نصب و تعویض پلاک‌ها، ایمنی و خط کشی راه‌ها، شانه سازی و نصب دوربین کنترل سرعت عملیاتی شده است.

وی در پاسخ به پیگیری و اقدامات جهت بهبودی جاده‌های حادثه خیز شهرستان نیز اظهار داشت: در سال جاری بحث رفع مشکل نقاط حادثه خیز و بحث پارکینگ به میزان اعتبارات انجام شده است و بیشتر جاده‌ها در مرحله عملیاتی کردن شانه خاکی در حد استاندارد ۱/۵ متر قرار دارند و مشکل اساسی در جاده‌های حادثه خیز طرح چهار خطه کردن است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهار با اشاره به اینکه تصمیمات لازم جهت اجرای طرح چهار خطه سازی محور غار علیصدر گرفته شده است، گفت: کارشناسی و مشاوره برای عملیاتی سازی چهار خطه کردن محور غار علیصدر آماده اجرایی شدن است و با صدور اعتبار بحث تعویض و چهار خطه شدن در برنامه اجرایی راهداری قرار می‌گیرد.

محمدی از پیگیری بحث شانه سازی و تابلو و علائم لالجین و کوریجان خبر داد و عنوان داشت: طبق روال عملیاتی سازی طرح‌ها اول از جاده اصلی شروع و سپس به جاده فرعی و روستایی رسیدگی می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به وضع نامناسب کمربندی بهار که کانال کشی و به حال خود رها شده است گفت: بهبود وضع نامناسب جاده کمربندی کانال کشی شده به عهده شهرداری می‌باشد و راهداری در قبال کانال کشی‌های های کمربندی بهار مسئولیتی ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهار اضافه کرد: عملیات‌های لکه گیری با آسفالت سرد محور همدان-بیجار، لکه گیری و پر کردن چاله با آسفالت سرد محور سنندج، ادامه احداث پارکینگ محور کرمانشاه، ابتدای راه روستایی سیمین - وهنان، شستشو و پاکسازی تابلو و علائم محور کرمانشاه، خط کشی محور سنندج حد فاصل شهید زارعی تا صالح آباد از اقدامات راهداری در دو ماهه اول سال جاری است.

وی ادامه داد: پاکسازی و جاروبی رمپ های ورودی و خروجی زیرگذرهای دام و آبرومند محور کرمانشاه، پاکسازی و لایروبی آبروهای محور کرمانشاه راه روستایی گوشلان به حیدره قاضی خان، ادامه تیغ زنی، تسطیح و هدایت کانال آب‌های سطحی جهت جلوگیری از نفوذ به لایه‌های زیرین جاده محور کرمانشاه، تیغ زنی، تسطیح و هدایت کانال آب‌های سطحی جهت جلوگیری از نفوذ به لایه‌های زیرین جاده محور کرمانشاه، ایست بازرسی شهید زارعی، پاکسازی و جاروبی کنار نیوجرسی‌ها با دستگاه محور کرمانشاه و صالح آباد نیز از دیگر مواردی است که در حال انجام است.

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی