سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تیم شهدای باباعلی بهار با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان همدان، جواز حضور در فصل آینده لیگ دسته سه کشور را کسب کرد.

شناسه خبر: 11279

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال استان همدان تیم شهدای باباعلی بهار با برتری مقابل صنایع دستی لالجین به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این دیدار که در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، تیم شهدای روستای باباعلی بهار توانست با نتیجه پرگل ۶ بر صفر حریف خود را شکست داده و صاحب عنوان قهرمانی این مسابقات شود.

در دیگر دیدارهای هفته پایانی این مسابقات نیز  کولاک سرخ ۲  بر یک مهر همدان را برد، پاسارگاد نوین نهاوند یک با علم و ادب همدان به تساوی رسید و ستاره سرخ تویسرکان ۴ بر ۳ تالار وحدت همدان  را شکست داد.

آیین اهدا جام قهرمانی این دوره از رقابت ها با حضور رییس هیات فوتبال استان همدان، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد.

هشت تیم کولاک سرخ تویسرکان، مهر همدان، پاسارگاد نوین نهاوند، علم و ادب همدان، ستاره سرخ تویسرکان، تالاروحدت همدان، شهدای باباعلی بهار و صنایع دستی لالجین در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی