سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/6 19:29:11
استاندار همدان ؛

آماده میزبانی رویدادهای ملی و بین‌المللی جودو هستیم

استاندار همدان گفت: آمادگی لازم برای میزبانی از رویدادهای مهم ملی و بین المللی رشته جودو را پس از پایان شیوع کرونا داریم.

شناسه خبر: 11435

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا سیدسعید شاهرخی سه شنبه شب در دیدار با آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو کشور اظهار داشت: رشد و توسعه ورزش جودو در استان همدان را مورد حمایت جدی قرار داده‌ایم و براین اساس آماده هرگونه همکاری با فدراسیون هستیم.

وی اضافه کرد: جودو همدان در مسیر توسعه گام برداشته و شاهد گسترش روزافزون این ورزش هستیم و حمایت همه جانبه را خواهیم داشت.

شاهرخی با تاکید بر اینکه ورزش جودو باید به لحاظ کیفی و کمی توسعه یابد، اضافه کرد: تمام تلاش ما همکاری با فدراسیون‌ها و وزارت ورزش برای گسترش کمی و کیفی رشته‌های ورزشی از جمله جودو و کشتی در استان همدان است.

وی بیان کرد: فراهم ساختن شرایط و همچنین ایجاد زمینه های مناسب برای شناسایی و رشد استعدادهای ورزشی به ویژه قهرمانان از جمله اهداف مدیریت ارشد استان است تا علاوه بر ایجاد انگیزه، زمینه تلاش ورزشکاران مستعد برای کسب عنوان‌های مختلف در میدان‌های ملی و بین‌المللی شود.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: توسعه ورزش جودو در ۲ بخش همگانی و قهرمانی باید در استان همدان مورد توجه باشد که البته در ماه‌های اخیر شاهد دستاوردهای مطلوب در هیات جودو بوده‌ایم که شایسته قدردانی است.

شاهرخی با بیان اینکه استان همدان دارای استعدادهای پرشمار در رشته‌های مختلف ورزشی است، یادآور شد: در کنار فوتبال، تعلق خاصی به رشته جودو دارم و برای تحقق برنامه‌ها و اهداف فدراسیون جودو در رشد و توسعه کمی و کیفی این ورزش در استان اعلام آمادگی می‌کنیم.

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو کشور برای حضور در جشنواره فرهنگی ورزشی شهرستان بهار، به استان همدان سفر کرده است.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی