سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/5/16 18:26:26
نایب رئیس هیئت پهلوانی شهرستان بهار:

فرهنگ و تاریخ پهلوانی همیشه و در هر زمان مایه ی فخر است

خلیل سزا سلطانی خطاب به مسئولان گفت به پاسداشت فرهنگ و تاریخ پهلوانی به تکمیل پروژه های نیمه کاره زورخانه شهرستان بهار همت گمارند.

شناسه خبر: 11483

به گزارش نشاط بهار؛ خلیل سزاسلطانی نائب رئیس هیئت پهلوانی زورخانه ای شهرستان بهار در مصاحبه با خبرنگار نشاط بهار گفت: ورزش زورخانه‌ای از گذشته های دور درتاریخ و فرهنگ ایرانیان و به تأسی از حضرت علی (ع)  مورد استقبال  بوده و همچنام هم ادامه دارد.

 

خلیل سزا سلطانی اولین مقام آور شهرستان در طول تاریخ فعالیت زورخانه و منتخب اولین دوره مسابقات آزاد پهلوانی و زورخانه ای کشور  و همچنین داور فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای کشور، با تبریک هفته فرهنگ پهلوانی این مناسبت را به همه  پهلوانان  واقعی تبریک گفت و افزود: امید است پهلوانان بیشتری پرورش یابند تا شاهد گسترش این فرهنگ و قهرمان آفرینی های متعددی باشیم.

 

 

سزا سلطانی با اشاره به اینکه این فرهنگ و تاریخ پهلوانی همیشه در هر زمان مایه ی فخر است اظهار داشت: امیدوارم که همواره فرهنگ پهلوانی در هر رشته و سمتی ، سرلوحه کارها قرار گرفته شود و پهلوانان همیشه یار و یاور مظلومان باشند، چرا که این رشته ورزشی درس گرفته از تختی هائیست که همواره منش پهلوانی خود را مهمتر از هویت خود دانستند.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ پهلوانی از دیرباز و سالیان دور در کشور عزیزمان رواج  داشته گفت: کمال تشکر و قدردانی را از پیشکسوتان و بزرگان ورزشی زورخانه ای دارم که با راهنمایی های خود اینجانب را مورد لطف و پرورش خود قرار دادند.

 

 خلیل سزاسلطانی نایب رئیس  هیئت پهلوانی شهرستان بهار در پایان تاکید کرد : از مسئولین شهرستان، فرمانداری ، شهردار و شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش جوانان تقاضا دارم که در  جهت ترویج و پیشرفت این ورزش ملی مذهبی ما قدم بردارند و نسبت به تکمیل پروژه های نیمه کاره زورخانه شهرستان بهار اقدام نمایند چرا که با تأسیس محیط های این‌چنینی میتوان تاحدودی در خطرات درکمین نشسته جوانان گام مثبتی برداشت و آینده آنان را تضمین کرد.

 

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
ورزشی