سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/23 12:32:59
کانون وکلای همدان هیأت مدیره خود را شناخت

غلامی رئیس،‌آئینه‌وند نایب‌رئیس

با پایان یافتن مدت زمان فعالیت دوره هشتم هیأت‌رئیسه کانون وکلای استان همدان انتخابات دور جدید انجام شد و درنهایت از بین 12کاندیدای ثبت‌نامی، 5 نفر به عنوان عضو اصلی و 3 نفر علی‌البدل منتخب نهمین دوره هیأت‌مدیره کانون وکلای دادگستری همدان شدند.

شناسه خبر: 11663

به گزارش نشاط شهر به نقل از همدان پیام ،نتایج این انتخابات در تعداد آرا بدین شهر است که با 226 رأی وکیل سعید آئینه‌وند که در دوره هشتم ریاست کانون وکلای دادگستری همدان را عهده‌دار بود و وکیل مهدی غلامی‌جلال با 216رأی از رؤسای پیشین این نهاد بالاترین تعداد آرا را کسب کردند و درنهایت با تصمیم‌گیری هیأت‌مدیره این نهاد ریاست دوره نهم به غلامی‌جلال واگذار شد.

گفتنی است غلامی‌جلال متولد 15تیرماه 1359 در شهر لالجین همدان است و دارای بیش از 18سال سابقه وکالت بوده و مدرک تحصیلی فوق‌لیسانس حقوق خصوصی خود را در سال 1389 از دانشگاه آزاد اخذ کرده است.

وی لیسانس خود را در رشته حقوق در سال 1380 از دانشگاه بوعلی‌سینا همدان دریافت کرد و سابقه تدریس در دانشگاه آزاد واحد همدان و ریاست در دوره‌های پیشین کانون وکلای دادگستری همدان به عنوان جوان‌ترین رئیس این نهاد را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی