سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/29 15:44:43
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

توقیف بیش از ۳ هزار قطعه مرغ زنده غیر بهداشتی در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف ۳ هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

شناسه خبر: 11717

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری بسیج ، سرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی، یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن را متوقف کردند.

وی افزود: با توقیف و انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار ابراز داشت: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهار با تلاش و اشرافیت اطلاعاتی، یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده فاقد مجوز را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی آن را متوقف کردند.

نوری افزود: با توقیف و انتقال خودرو مورد نظر به مقر انتظامی در بازرسی از آن، یک هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به پست قرنطینه دامپزشکی شهرستان معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: همچنی در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان بهار، با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آسیب زا و ارتقاء احساس امنیت، یگان‌های انتظامی شهرستان با بهره‌گیری از مشارکت و همدلی شهروندان گرامی و اشرافیت اطلاعاتی، با استفاده از تمام توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

فرمانده انتظامی بهار افزود: در اجرای این طرح، سه سارق و ۱۲ خرده‌فروش مواد مخدر و معتاد دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و ۱۳ رأس دام و بیش از ۳ هزار قطعه مرغ غیر مجاز کشف شد.

وی بیان کرد: در این راستا انضباط ترافیکی نیز در سطح شهرستان اجرا و دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شدند.

نوری با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تقدیر و تشکر کرد و خواستار استمرار این تعامل و همکاری شد.

وی گفت: همچنین ماموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت زنی، فردی را در حال سرقت از یکی از اماکن خصوصی شناسایی و در یک اقدام سریع و به موقع وی را دستگیر و به مقرر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی بهار افزود: متهم در بازجویی فنی و پلیسی و در مواجهه با دلایل و مدارک، به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی