سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/6 15:12:55
استاندار همدان:

شورای برنامه‌ریزی استان در شهرستان بهار برگزار می‌شود

استاندار همدان با اشاره به انجام سفرهای دوره ای به شهرستان ها با هدف بررسی روند پیشرفت کارها و فعالیت های اجرایی و عمرانی، گفت: شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان روز چهارشنبه(فردا) با حضور معاونین استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در شهرستان بهار برگزار می شود.

شناسه خبر: 11771

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه در چارچوب سفرهای دوره ای مدیران ارشد استان به شهرستان های تابعه استان همدان اجرا می شود که علاوه بر بازدید روند اجرای طرح ها و فعالیت های عمرانی و اجرایی شهرستان بهار و بخش لالجین، جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان نیز به منظور اتخاذ تصمیم های موثر در راستای تسریع روند کارها و فراهم کردن زمینه رشد و توسعه منطقه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه که با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان همدان برگزار می شود، ضمن بررسی مهم ترین مسایل و برنامه های عمرانی و توسعه ای استان، مسایل شهرستان بهار نیز بررسی و تصمیم های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل روند رشد و توسعه همه جانبه و پایدار این منطقه نیز گرفته خواهد شد.

به گفته وی، همچنین تصمیم های اتخاذ شده در این جلسه به منظور اجرای هرچه سریعتر و بدون وقفه براساس برنامه و سند راهبردی توسعه شهرستان بهار، ابلاغ و عملیاتی خواهد شد.

استاندار همدان تصریح کرد: انجام سفرهای دوره ای به شهرستان ها و برگزاری جلسات موثر و تعیین کننده با هدف رشد و توسعه همه جانبه و متوازن، یکی از برنامه ها و اولویت های مدیریت اجرایی استان همدان در سال های اخیر بوده است که این روند همچنان با هدف خدمت رسانی بهینه و مطلوب به مردم دیار هگمتانه ادامه دارد.

استاندار همدان: شورای برنامه‌ریزی استان در شهرستان بهار برگزار می‌شود

استان همدان با حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ شهرستان تابعه شامل «همدان، بهار، کبودرآهنگ، فامنین، اسدآباد، رزن، تویسرکان، نهاوند، درگزین و ملایر» است.

شهرستان بهار با سه بخش «مرکزی، لالجین و بهار» و شهرهای تابعه بهار، لالجین، مهاجران و صالح آباد در غرب استان همدان واقع شده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی