سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی مهندس مهدی سحاب روشن شهردار صالح آباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان، از خدمات یکساله پرسنل خدوم ایستگاه آتش نشانی شهرداری صالح آباد تقدیر و تشکر بعمل آورد.

شناسه خبر: 11779

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرنگار آخرین خبر صالح آباد؛ در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشانی و ایمنی مهندس مهدی سحاب روشن شهردار صالح آباد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش نشان، از خدمات یکساله پرسنل خدوم ایستگاه آتش نشانی شهرداری صالح آباد تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

در ادامه جناب سروان عليرضا عقیقی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام صالح آباد ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای آتش نشان به ایثارگری و شهادت قهرمان ملی علی لندی در روزهای اخیر اشاره کرد و بیان داشت روحیه ایثار و شهادت را می توان در نیروهای آتش نشان مشاهده و احساس کرد. وی از زحمات پرسنل آتش نشان که جان خود را به خطر می اندازند تا جان انسان ها را نجات دهند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 

سید جواد موسوی مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر صالح آباد در این مراسم  روز آتش نشان و ایمنی را به پرسنل واحد آتش نشانی شهرداری تبریک و تهنیت گفت.

 

در طی این مراسم آرش هوشمند از پرسنل آتش نشان و خدمات ایمنی شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر صالح آباد از شهردار و مسئولان ذی ربط خواست تا با توجه به وجود شهرک های صنعتی و ماموریت های محوله در روستاهای اطراف و خارج از بخش تجهیزات ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صالح آباد را ارتقاء بدهند تا خدمات بهتر و بیشتری را این واحد آتش نشانی بتواند ارائه دهد.

 

در پایان با حضور شهردار، ستاد اجرایی شهرداری و فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی علیه السلام صالح آباد با اهدای هدایایی از آتش نشان نان ایستگاه آتش نشانی شهرداری تقدیر و تجلیل شد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص

 

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی