سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/8 22:46:40
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار:

کتاب های حوزه دفاع مقدس نیازمند حمایت های مالی و معنوی است

حبیب شهنوازیان در ارائه گزارشی از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دفاع مقدس، حمایت های مالی و معنوی از انتشارات و کتب حوزه دفاع مقدس را امری لازم دانست.

شناسه خبر: 11786

به گزارش نشاط شهر، حبیب شهنوازیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما از چگونگی عملکرد و اجرای برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی همچون برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس از ۳۱ شهریور به مدت یک هفته در فرهنگ سرای آیت الله بهاری اجرا کردیم.

 

شهنوازیان افزود: از جمله دیگر برنامه های ما مراسم شعر خوانی و رونمایی از کتاب ساقه گندم خانم کاظمی با حضور شعرا و انجمن شعر  شهرستان بهار بود که در فرمانداری این شهر برگزار گردید و لازم به ذکر است که تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس با همکاری دستگاه های مربوطه نیز مورد توجه قرار گرفت.

 

وی گفت: مراسم تجلیل از نویسنده و شاعر دفاع مقدس عاصف عباسی در منزل ایشان نیز انجام شد و لازم به ذکر است در خصوص حمایت های مالی و معنوی از کتاب ها در حوزه دفاع مقدس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و شهرداری بهار صورت گیرد.

 

وی ادامه داد : ‌از دیگر برنامه ها که مورد استقبال مردم عزیز قرار گرفت ، مسابقه دفاع مقدس با بیش از ۴۰۰ شرکت کننده از سراسر استان های کشور از جمله مازندران ، مرکزی ، کرمان ، کرمانشاه ، قم ، گیلان، تهران و البرز بود.

 

نفیسه صید قلی پور

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی