سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دومین جلسه هماهنگی طرح داناب در مدارس با همکاری آموزش و پرورش، آب منطقه‌ای و جهاد دانشگاهی استان همدان برای قوت بخشیدن به این طرح تشکیل شد.

شناسه خبر: 11853

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایسنا، معاون آموزشی جهاد دانشگاهی همدان به لزوم بهره گیری درست از شیوه نامه طرح داناب اشاره کرد و گفت: ۱۱منطقه با ۵۸ درصد ظرفیت استان، ۳۱۴ مدرسه با ۵۵ درصد ظرفیت مدارس و ۳۲هزارو ۹۰۰ دانش آموز با ۴۴ درصد ظرفیت دانش آموزی، تحت پوشش این طرح هستند.

عبدالله میرزابیگی افزود: اسدآباد ۴۰ مدرسه، فامنین ۲۲ مدرسه، قهاوند ۱۳ مدرسه، رزن ۱۸ مدرسه، بهار ۲۹ مدرسه، کبودراهنگ ۵۸ مدرسه، ملایر ۶۱ مدرسه، جوکار ۲۱ مدرسه، گل تپه پنج مدرسه و لالجین ۲۱ مدرسه مشارکت کننده در این طرح دارند.

وی ادامه داد: باید انرژی دو چندانی برای اجرای این طرح گذاشت، تا به درستی اجرا شود.

وی ادامه داد: در مصوباتی که در این طرح صورت گرفت، باید در هر منطقه و هر مدرسه رابطی برای ارتباط  با سایر مناطق  و برای هر رابط شرح وظایفی تهیه شود و ناظر اجرای درست این شرح وظایف باشد.

میرزابیگی ازمصوبات دیگر به برگزاری جلسه حضوری برای رابطین مناطق و جلسه مجازی برای رابطین مدارس توسط جهاد دانشگاهی خبر داد.

وی ادامه داد: رابطین هر مدرسه باید آموزش لازم را به دبیران علوم تجربی و کار فناوری برای چگونگی اجرای این طرح دهند، چرا که بخش مهم اجرایی این طرح در مدارس اتفاق می‌افتد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی گفت: در مدارس با فرهنگ سازی درست و اجرای طرح‌های تشویقی و جذاب باید ارزش آب و تأثیر این مایع حیات را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به فرهنگ سازی مصرف درست آب از ایجاد انجمن طرح داناب و صدور کارت برای اعضای ناجیان آب خبرداد و افزود: هدف از ایجاد این انجمن آشنایی بهتر با فرهنگ مصرف درست آب و تشویق دانش آموزان برای اجرای هرچه بهتر طرح داناب است.

میرزابیگی در پایان بیان کرد :با امید هر چه بهتر واثر بخشی این طرح در بین دانش آموزان اختتامیه‌ای برای طرح داناب در نیمه اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی