سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با اصلاح قیمت نان موافق هستیم اما در صورت اصلاح قیمت باید وضعیت کمی و کیفی نان، بهتر شود.

شناسه خبر: 11855

به گزارش نشاط شهر به نقل از روزنامه همدان پیام ، استاندارهمدان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان، اظهار کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور بعد از واکسیناسیون، موضوع مهم تنظیم بازار و جلوگیری از تورم، برنامه اصلی دولت است و دولت تاکید ویژه ای بر نظارت بر بازار دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، سید سعید شاهرخی با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی بسیار با اهمیت است و در استان همدان هیچ مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم، تصریح کرد: ۷۵۰ تن شکر، ۱۴۰ تن گندم، ۷۵هزار تن برنج، پنج هزار تن روغن و هزار تن مرغ در انبارهای استان داریم.

 وی در رابطه با تغییر قیمت نان، مطرح کرد: با اصلاح قیمت نان موافق هستیم اما باید حقوق مصرف کننده رعایت شود، البته افزایش قیمت نان نیازمند مجوز از تهران است و بعد از نهایی شدن اعلام می شود و  در صورت اصلاح قیمت باید وضعیت کمی و کیفی نان بهتر شود.

 استاندار در رابطه با وضعیت مرغ در استان، توضیح داد: مرغ به اندازه کافی در کشتارگاه‌های استان وجود دارد و باید در توزیع‌ها نظارت بیشتری شود.

 شاهرخی ادامه داد: ورود مرغ شمال به استان باید ساماندهی شود. قیمت فعلی مرغ شمال گران است که باید ارزان تر و کارشناسی شود که در بازار مرغ اختلال ایجاد نشود.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: نظارت در بازار باید به صورت ویژه و جدی تر دیده شود و مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی