سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/7/30 13:29:42
در نشست نماینده مجلس با مدیران مدارس بهار و کبودراهنگ مطرح شد:

باز شدن دهانه چاه قنات در یکی از کلاس های مدرسه سیمین

در نشست توسلی و مدیر کل آموزش و پرورش با مدیران مدارس شهرستانهای بهار و کبودراهنگ مشکلات نوسازی مدارس طرح و بررسی شد که در آن باز شدن دهانه چاه قنات در یکی از کلاسهای مدرسه روستای سیمین در راس توجه قرار گرفت.

شناسه خبر: 11891

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر ، نشست نماینده مجلس با مدیران آموزش و پرورش بهار و کبودراهنگ در معیت مدیرکل آموزش و پرورش و نماینده نوسازی اداره کل با موضوع بررسی مشکلات مربوط به نوسازی مدارس صبح دیروز در سالن جلسات آموزش و پرورش بهار برگزار شد.

 

در این جلسه که معاونین فرمانداران بهار و کبودراهنگ نیز حضور داشتند، مدیران آموزش و پرورش بهار، لالجین، گل تپه و کبودراهنگ به بیان مشکلات مدارس هر یک از حوزه های خود در زمینه نوسازی پرداختند.

 

مشکلات مطرح شده توسط مدیران در این جلسه مواردی همچون کمبود مدرسه در شهرک فرهنگیان بهار، عدم تکمیل مدرسه صالح ابادبه علت بدهی به پیمانکار، باز شدن دهانه چاه قنات در یک کلاس از مدرسه روستای سیمین و کوشک اباد، عبور برق فشار قوی از نزدیکی یکی از روستاهای لالجین، متوقف شدن دیوارکشی دبیرستان بنیاد برکت توسط شهرداری، عدم امکان ثبت سند برای مدارس لالجین به دلیل اوقافی بودن زمین ها بود.

 

توسلی نماینده بهار و کبودراهنگ بازشدن دهانه قنات در یکی از کلاس های مدرسه سیمین را باعث خطر جانی برای دانش آموزان دانست و به نماینده مدیرکل در بحث نوسازی تاکید کرد که تا آخر هفته آینده تصمیم عاجلی برای حل مشکل گرفته شود.

 

توسلی در این نشست متناسب با مشکلات مطرح شده با هریک از مدیران مرتبط تماس تلفنی گرفته  و اقدام به رفع مشکل با مدیران مربوطه کرد که شهردار بهار، اداره راهداری ، مدیر کل آموزش و پرورش و نادری فرد، معاون استاندار از آن جمله بودند.

 

وی در حاشیه این نشست به امضای تفاهم نامه استانداری همدان با ستاد اجرایی فرمان امام و تصویب ۲۲۱۸ میلیارد تومان در تاریخ ۱۷ مرداد ماه  اشاره کرد که بهار و کبودراهنگ هیچ سهمی از آن ندارند و اذعان داشت: حتی یک ریال هم از این میزان اعتبار به دو شهرستان اختصاص داده نشده، چرا فرمانداری ها باید در این مورد سکوت کنند، من به طور جدی پیگیر این هستم که فرمانداران طرح هایی در این مورد به من تحویل دهند تا درخواست  تغییر این تفاهم نامه و افزودن طرح های شهرستان بهار و کبودراهنگ را دهم.

 

شایان ذکر است که در انتهای جلسه مدیرکل آموزش و پرورش نیز به جمع مدیران افزوده شد و از نزدیک در جریان مشکلات هر یک از حوزه ها قرار گرفت.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی