سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مقدمات بازگشایی مدارس از اول آذر ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در دستور کار قرار گرفت.

شناسه خبر: 11917

به گزارش نشاط شهر به نقل از روزنامه همدان پیام ، استاندار همدان در جلسه ستاد مدیریت کرونا استان همدان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مسئله آموزش و انجام واکسیناسیون حداکثری، طبق مصوبات ستاد ملی، بازگشایی مدارس از اول آذر با رعایت پروتکل ها در دستور کار است.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: تمهیدات لازم در جهت اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها فراهم شود و آموزش و پرورش  اقدامات لازم را از اول آذرماه جهت بازگشایی مدارس استان با رعایت پروتکل‌ها انجام دهد.

وی ادامه داد: کلاس‌های درس باید در فضای مناسب، با رعایت فاصله اجتماعی و دارای تهویه مناسب باشند تا از نظر بهداشتی مشکلی برای دانش‌آموزان وجود نداشته باشد. اقدامات لازم در جهت آماده کردن امکانات آموزشی در راستای بازگشایی مدارس توسط مدیران مربوطه انجام گیرد.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: مردم استان از شرکت در دورهمی‌ها و اجتماعات، که عامل ابتلا به کروناست خودداری کنند و اقناع‌سازی مردم در راستای تزریق واکسن کرونا در دستور کار قرارگیرد چراکه در حال حاضر واکسیناسیون بزرگترین کمک به مهار کروناست.

وی با تاکید بر اینکه کلیه ظرفیت‌ها برای تزریق واکسن به کار گرفته شود، مطرح کرد: مراکزی که خدمات عمومی به مردم ارائه می‌کنند، واکسن کرونا را تزریق کنند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی