سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از مانع زدایی و رفع مشکلات چهار واحد تولیدی استان خبر داد و گفت: این واحدها در مسیر فعالیت خود با موانعی مواجه بودند که در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و گره از مشکلاتشان باز شد.

شناسه خبر: 11936

به گزارش نشاط شهر به نقل از  ایرنا ، «ظاهر پورمجاهد» در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، اظهار داشت: ۲ واحد مرغداری و دامداری فعال در بخش کشاورزی دچار موانعی برای عملیات گازرسانی بودند که با همکاری شرکت گاز و راهداری، راهکارهای لازم برای رفع مشکل و تسهیل فرایند اجرا در این خصوص ارائه شد.

وی افزود: ۲ واحد صنعتی استان همدان نیز در زمینه واردات مواد اولیه و امور مالیاتی مشکلاتی داشتند که با مساعدت اعضای ستاد تسهیل برای گره گشایی از آنها چاره اندیشی شد تا بتوانند بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به وجود چند واحد تولیدی آلاینده در شهرستان بهار نیز گفت: تمامی واحدهای آلاینده باید برنامه عملیاتی برای حل مشکلات زیست محیطی خود به سازمان‌های جهادکشاورزی  و صمت ارائه کنند و در غیر این صورت با آنها در چارچوب قانونی برخورد می‌شود.

پورمجاهد افزود: واحدهای تولیدی در مرحله نخست باید در سامانه ستاد تسهیل به نشانی tashil.stsm.ir تقاضای خود را ثبت کنند و سپس درخواست آنها در اختیار دستگاه مربوطه قرار می‌گیرد تا در صورت رفع نشدن مشکل، موضوع در ستاد تسهیل استان مطرح و برای رفع آن تصمیم گیری شود.

او خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی اقتصادی در استان همدان با محوریت استاندار به صورت جدی و عملی حامی تولیدکنندگان هستند که علاوه بر جلسات ستاد تسهیل در هیات خبرگان بانکی و شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی نیز مسائل و مشکلات این قشر مطرح و به صورت دقیق بررسی می‌شود.

به گزارش ایرنا، استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است و از ابتدای امسال۴۰ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری همدان تشکیل شده که حاصل آن ۱۴۰ مصوبه برای گره گشایی از صنایع و کارخانه ها است. 

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی