سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

امام جمعه شهرستان بهار در ستاد عملیاتی فاطمیه با اشاره به مشکل امروزه جامعه در بحث خانه و خانواده بر ضرورت معرفی هرچه بهتر حضرت فاطمه زهرا به خانواده ها تاکید کرد.

شناسه خبر: 11994

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، صبح امروز جلسه ستاد فاطمیه با حضور مسئولین شهرستان و ائمه جماعات شهرها در دفتر امام جمعه بهار به همت سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام محمد جمشیدی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بهار به فرارسیدن ایام فاطمیه اشاره داشت و با برشمردن حسنات و ویژگی های حضرت فاطمه زهرا خواستار اقدام عملیاتی هر یک از دستگاه های دعوت شده به جلسه شد.

 

در ادامه هر یک از مسئولین دستگاه ها به بیان پیشنهاداتی در برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه پرداختند و اقداماتی را که می توانند در این ایام داشته باشند برشمردند.

 

همچنین برگزاری تجمع فاطمی در روز وفات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از دیگر پیشنهادات ارائه شده در این ستاد بود و مقرر شد با همکاری دستگاه های متولی این تجمع در میدان مرکزی شهر یا مقابل حرم آیت الله بهاری برگزار شود.

 

در ادامه حجت الاسلام محمد علی ارزنده به بیان صفات خاص حضرت فاطمه زهرا پرداخت و اظهار داشت: ما را آنقدر مشغول مسئولیت ها و پست های دنیوی کرده اند که از اصل غافل شده ایم، اصل برای ما خود حضرت زهرا و زندگی زهرایی است.

 

امام جمعه بهار به مشکلات امروزه مردم در بحث خانه و خانواده اشاره داشت و اظهار کرد:  یکی از مهمترین الگوهای چگونگی همسرداری و فرزندپروری حضرت فاطمه زهراست و باید این الگو به خوبی به مردم معرفی شود.

 

وی به سیاست دولت های پیشین در شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر اشاره کرد و گفت: این سیاست خیانتی به مردم ما بود که تبعات آن را هم اکنون شاهدیم، چرا که می‌بینیم کشور با کمبود نیروی جوان مواجه شده و رو به پیری است، نمونه آن کمبود سرباز در وضعیت کنونی است، وقتی از ارگان های نظامی سرباز می خواهیم جوابشان این است که سرباز نداریم.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی