سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/8/26 21:33:47
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در نشست هم اندیشی مدیران مسئول و سرپرستان مطبوعات و رسانه های استان:

مسئولان آستانه تحمل خود را بالا ببرند

در نشست هم اندیشی مدیران مسئول و سرپرستان مطبوعات و رسانه های استان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون سیاسی امنیتی استاندار مشکلات حوزه مختلف رسانه ای بررسی شد.

شناسه خبر: 11999

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، نشست هم اندیشی مدیران مسئول و رسانه های استان همدان در هتل باباطاهر همدان شب گذشته برگزار شد و مسائل و مشکلات خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، معاون سیاسی امنیتی استاندار و اعضای هیئت مدیر خانه مطبوعات برگزار شد.

 

مرضیه کریمی ، مدیرمسئول پایگاه خبری نشاط شهر و ماهنامه نشاط بهار در این جلسه به عدم توجه به رسانه های شهرستانی در برنامه های خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اشاره کرد.

 

وی همچنین به فضای بسته خبری شهرستان ها به دلیل کوچک بودن فضا و شکایات برخی ادارات از نشاط شهر اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به این مسئله و حل مشکل شهرستان ها در این باره شد.

 

مهدی باب الحوائجی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، در این نشست اظهار داشت: این دولت کار خود را با شفافیت آغاز کرده و با شفافیت ادامه خواهد داد که تحقق این موضوع مشارکت رسانه ها را می طلبد.

 

وی افزود: رسانه ها باید با شفاف سازی مسائل و مشکلات پروژه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و عمرانی را در اختیار مسئولان قرار دهند.

 

باب الحوائجی نقد منصفانه و مطالبه گری مجدانه را موجب رشد و حرکت رو به جلوی استان دانست و با اشاره به اینکه نرم تر و لطیف تر از رفتار خبرنگاری نداریم، اظهار داشت: مسئولان در برابر مطبوعات آستانه تحمل خود را بالا ببرند و قدرت پاسخگویی را ارتقا دهند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد: مدیرانی که از رسانه ها دوری می کنند باید قدرت حرکت و برنامه ریزی خود را افزایش دهند.

 

وی تاکید کرد: طرح جامع رسانه ای استان همدان باید تهیه شود و به عنوان مرجع، مسیر حرکت رسانه ها را تعیین کند.

 

وی همچنین  با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن افزود: این طرح تا ۲۸ آبان تمدید شده و از رسانه ها درخواست داریم مردم را برای مشارکت در این طرح ترغیب و تشویق کنند.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.