سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/8/28 21:10:35

آقای استاندار خواهشا کمی سریع تر!

در بحبوحه انتخابات، مردم در بین گزینه‌‌ ها دولت سیزدهم را به ریاست حجت الاسلام رئیسی با شعار دولت مردمی و ایران قوی انتخاب کردند.

شناسه خبر: 12007

 سبد رای بالای استان همدان و شهرستان بهار هم نشان از اعتمادی هست که به دولت سیزدهم شده و از همان روزها که نتیجه انتخابات مشخص شد رایزنی ها برای استقرار مدیران انقلابی، جهادی و جوان نقل محافل شد.

 در این بین شهرستان بهار نیز منتظر بود تا با روی کار آمدن رسمی دولت سیزدهم میزبان مدیرانی با این شاخصه ها باشد؛ اما نماینده دولت در استان که همان استاندار باشد مستقر نشده بود تا با آمدن استاندار جدید چینش نیروهای انقلابی هم شکل بگیرد که با رایزنی مجمع نمایندگان استان همدان و درخواست امام جمعه همدان مبنی بر اینکه هر چه زودتر استاندار جدید معرفی شود تا زمان را از دست ندهند و  برنامه های دولت هر چه سریع تر عملیاتی شود و مردم از خدمات این دولت انقلابی بهره ببرند و اینگونه پس ازرایزنی های متعدد‌ بالاخره انتخاب استاندار بومی امید تازه ای در دل مردم استان روشن کرد. ولی باز هم خواسته مردم‌ شهرستان در صف انتظار ماندنی شد.

 انتخاب معاون سیاسی و امنیتی استانداری هم خبر خوشحال کننده ای بود که پازل تصمیم گيري تکمیل شده اما همچنان زمان به نفع شهرستان بهار رقم نمی‌خورد و مردم بهار همچنان منتظر حضور فرمانداری توانمند و انقلابی و جهادی و جوان می باشد تا بلکه بتواند مشکلات بی شمار شهرستان بهار را رفع و یا  مرتفع کند که انگار خبری نیست و درخواست‌های فعالان اجتماعی و سیاسی نیز هنوز من باب تسریع در انتخاب فرماندار به بار ننشسته است.

 در این بین اما نماینده مجلس آقای توسلی هم که انتظار میرفت با پیگیری‌های مکرر در امورات دیگر در این رابطه نیز با توجه به شرایط شهرستان و نارضایتی اقشار مختلف مردم شهرستان از روند کار دولت دوازدهم اقداماتی انجام بدهند، تلاش چشمگیری مشاهده نشد یا خبری منتشر نشد در حالی که از نماینده محترم انتظار بیش از اینها بود. 

 حال که آقای استاندار و نماینده مجلس به دنبال اجرایی نمودن اهداف دولت سیزدهم هستند و با توجه به اظهارات امام جمعه محترم بهار که مدیریت زمان را تاکید دارند، امروز در خطبه ها به صراحت اعلام کردند که مردم به عینه مدیریت و خدمات دولت انقلابی را می‌خواهند ببینند و از استاندار خواستند که مدیران جوان و انقلابی و جهادی در پست ها گماشته شود و اجازه ندهند مسئولی با رانت و زور بر مردم تحمیل شود که این انتخابها مورد قبول مردم نیست. بیش از پیش شرایط این شهرستان را برای داشتن فرماندار و مدیران انقلابی مشخص میکند.

‌ این در حالی هست که ریاست جمهور منتخب مردم با مدیریت زمانی بالا به دنبال رفع مشکلات و تسریع آنها در کشور است که سفرهای استانی ایشان در این مدت نشانگر توجه ایشان به زمان است پس انتظار می‌رود با توجه به رسالت دولت سیزدهم‌، آقای استاندار هر چه سریعتر فرماندار این شهرستان را که مردم بی صبرانه منتظر آن هستند، معرفی کند تا روند کار سرعت بگیرد. ان شاءالله مردم نیز همگام با مدیران جدید برای به نتیجه رساندن شعار دولت مردمی و ایران قوی مشارکت داشته باشند.

 

مرتضی بهادربیگی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی