سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/9/8 10:27:22
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور :

آزمون پایان نیمسال دانشجویان کارشناسی ارشد حضوری است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور از حضوری شدن آزمون دانشجویان کارشناسی ارشد در نیمسال تحصیلی 1401-1400 خبر داد.

شناسه خبر: 12027

به گزارش نشاط شهر به نقل از روزنامه همدان‌پیام، علیرضا دل‌افکار گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از بیماری کرونا و به منظور ارتقای کیفیت ارزشیابی دروس و صیانت از سلامت دانشجویان، اعضای هیأت‌علمی و کارکنان اداری، ارزشیابی‌های دروس در پایان نیمسال نخست تحصیلی 1401-1400 در مقاطع کارشناسی به‌صورت الکترونیکی و کارشناسی ارشد به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

  نحوه ارزشیابی دروس در مقطع کارشناسی


وی درخصوص ارزشیابی دروس در مقطع کارشناسی ادامه داد: برگزاری آزمون پایان نیمسال در مقطع کارشناسی الزامی است و تمامی ارزشیابی‌های دروس نظری نیمسال تحصیلی جاری به‌صورت غیرحضوری و صرفاً در بستر الکترونیکی اعلام شده توسط استان انجام می‌شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی افزود: دانشگاه‌های پیام‌نور در سطح کشور موظف هستند برای برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال در مقطع کارشناسی یک بستر الکترونیکی غیرحضوری یکپارچه، تعیین و پس از ارزیابی‌های لازم و حصول اطمینان از سرویس‌دهی بستر مذکور تا پایان مهلت ثبت نمرات، اطلاعیه‌های لازم را تا 10آذرماه به دانشجویان اعلام کنند.
  ارزشیابی دروس نظری مقطع کارشناسی طبق جدول زمان‌بندی انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه ارزشیابی دروس نظری در بازه زمانی ابلاغ شده در برنامه امتحانات و منطبق با جدول زمان‌بندی و تاریخ از قبل تعیین شده، برگزار می‌شود، گفت: چنانچه برخی از اساتید مایل به برگزاری آزمون پایان ترم در تاریخی قبل از تاریخ تعیین شده باشند، می‌توانند ضمن توافق با استان و تمامی دانشجویان درس مربوطه، آزمون را در همان سامانه معرفی شده، برگزار کنند.
  تمهیدات دانشگاه برای دانشجویانی که امکان استفاده از ابزارهای ارتباطی را ندارند
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور شناسایی دانشجویانی که امکان استفاده از ابزارهای ارتباطی موردنیاز را ندارند، ضروری عنوان کرد و افزود: تمامی مراکز دانشگاه موظف هستند تا تاریخ 20 آذرماه سالجاری این دسته از دانشجویان را شناسایی کرده و هماهنگی و تمهیدات لازم را با نزدیکترین مرکز واحد پیام‌نور و یا محل تحصیل فراهم کنند تا ارزشیابی آنها توسط مرکز واحد، انجام شود.

  لزوم تسویه شهریه تا قبل از آغاز ارزشیابی


دل‌افکار ثبت نمره ارزشیابی پایان‌ترم دانشجویان را منوط به تسویه‌حساب شهریه دانست و ادامه داد: دانشجویان موظفند قبل از آغاز ارزشیابی این نیمسال تحصیلی، نسبت به پرداخت کامل شهریه خود اقدام کنند.
وی گفت: درس حفظ جزء 30 در هر 2 مقطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد به‌صورت غیرحضوری و بر روی بستر سامانه معرفی شده از سوی استان برگزار می‌شود.

 ارزشیابی دروس در مقطع کارشناسی ارشد به‌صورت حضوری


دل‌افکار درخصوص ارزشیابی دروس در مقطع کارشناسی ارشد افزود: ارزشیابی‌های تمامی دروس نظری مقطع کارشناسی‌ارشد در بازه زمانی ابلاغ شده در برنامه امتحانات و منطبق با جدول زمان‌بندی و تاریخ از قبل تعیین شده، به‌صورت متمرکز و حضوری توسط مرکز سنجش و آزمون برگزار می‌شود.

  ارزشیابی دروس جبرانی مقطع کارشناسی‌ارشد به‌صورت غیرحضوری


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی گفت: ارزشیابی تمامی دروس جبرانی مقطع کارشناسی‌ارشد همانند دروس مقطع کارشناسی به‌صورت غیرمتمرکز و روش انجام آن غیرحضوری است و در سامانه‌ معرفی شده در استان و توسط استاد ذی‌ربط انجام می‌پذیرد.
دل‌افکار در پایان تأکید کرد: برای دروس عملی و درس‌هایی که توسط نمایندگی‌ها و مراکز بین‌الملل خارج از کشور ارائه می‌شود، دستورالعمل‌های جداگانه‌ای ابلاغ می‌شود.
 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

سیاسی

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم