سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدتی است که راه عبوری انتهای شهرک فرهنگیان به سمت مسکن مهر از سوی شهرداری و به دستور شورای تامین مسدود شده است و همین باعث گلایه مندی شهروندان شده است.

شناسه خبر: 12136

گروه - مرضیه کریمی رادپور : به گزارش نشاط شهر، مدتی است که شاهد مسدود کردن راه عبوری از انتهای شهرک فرهنگیان به مسکن مهر هستیم، راهی که خاکی بوده و باعث کوتاه شدن مسیر در این حد فاصل می شود، اما همین امر باعث اعتراضات بسیاری از سوی شهروندان شده است به گونه ای که عده ای از شهروندان اقدام به تهیه استشهادیه برای باز کردن دوباره این مسیر کرده اند.

 

در قسمتی از این استشهادیه آمده است: با توجه به سرقت های مکرر در بهار و ایجاد رعب و وحشت پیش آمده بین شهروندان این سوال پیش می آید چنانچه مسئولین نمی توانند تصمیمی منطقی و درست در جهت تامین امنیت شهر اتخاذ نمایند ، پیشنهاد می شود که تمامی مسیرهای ورودی وخروجی شهر را بسته یا دورتادور شهر را خندق احداث نمایند تا مسئولین راحتتر اقدام به دستگیری سارقان نمایند.

 

در این باره گفتگویی یا شهردار بهار داشتیم و دلیل را از شهرداری جویا شدیم، مهدی مجیدی در پاسخ به چرایی مسدود کردن این راه اظهار داشت: این مسیر به دستور شورای تامین و نیروی انتظامی مسدود شده و دلیل اصلی آن سرقت هایی است که اخیرا در شهرک فرهنگیان اتفاق افتاد، گویا این مسیر باعث می شد که سارقان به راحتی بتوانند از انتهای شهرک فرهنگیان فرار کنند، لذا به دستور شورای تامین این مسیر مسدود شد.

 

وی همچنین اظهار داشت: شهرداری تابع تصمیمات شورای تامین است، چرا که اگر این مسیر را مسدود نکنیم و بار دیگر سرقتی در شهرک فرهنگیان صورت بگیرد، شهرداری به خاطر کوتاهی در مسدود کردن این مسیر مسبب آن شناخته میشود، لذا ما مجبور به سد کردن این راه بودیم تا تصمیمات آتی برای آن رفته شود.

 

در ادامه با نیروی انتظامی تماس گرفتیم تا جویای این تصمیم شویم، پس از تماس های مکرر با سرهنگ شمس رئیس پلیس راهور مکالمه کردیم و از دلیل مسدود کردن این مسیر جویا شدیم.

 

سرهنگ شمس در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که آیا مسدود کردن مسیر اقدام درستی در جلوگیری از سرقت است، گفت: دلیل اصلی تصمیم برای مسدود کردن این مسیر درخواست های مردمی برای جلوگیری از تردد کامیون بوده است و جلوگیری از سرقت تنها یکی از این دلایل است و از آنجا که این مسیر جزء راه های اصلی تعریف شده طرح شهری نیست و خود مردم این راه را باز کرده و از آن تردد می کنند اقدام به مسدود کردن راه  کردیم.

 

وی در خصوص جمع آوری استشهادیه محلی در باز کردن این مسیر گفت: ما بر اساس تصمیم شورای تامین و شورای ترافیک عمل خواهیم کرد، چنانچه در آن تصمیمی مبنی بر بازگشایی مسیر گرفته شود این کار از سوی شهرداری انجام می پذیرد.

مرضیه کریمی رادپور

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی