سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی حکمی از سوی دکتر حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان، علیرضا صفی زاده به عنوان مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منصوب شد.

شناسه خبر: 12222

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرگزاری برنا، و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان؛ با حکم حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان، علیرضا صفی زاده به عنوان مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منصوب و جایگزین حمدالله چاروسایی شد.

در حکم حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان خطاب به علیرضا صفی زاده آمده است: “با عنایت به تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان منصوب می شوید.

امید است در پناه خداوند تبارک و تعالی و بهره گیری از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در ایجاد بستر مناسب برای اطلاع رسانی صادقانه به خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان همدان، موفق و مؤید باشید.

علیرضا صفی زاده سابقه ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار؛ رئیس گروه مشاوران جوان اداره کل ورزش و جوانان؛ مشاور رسانه ای دانشگاه صنعتی همدان؛ کارشناس روابط عمومی اداره کل و فعالیت خبری و رسانه ای در صداوسیما؛ خبرگزاری ها و نشریات مختلف استانی و کشوری را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است “حمدالله چاروسایی” نیز پس از ۱۴ سال خدمت صادقانه در حوزه روابط عمومی اخیراً با حکم دکتر حمید سیفی به عنوان سرپرست گروه ستاد ساماندهی امور جوانان منصوب شده است.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی