سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان همدان با اشاره به بازگشت 40 مورد از اراضی کشاورزی مرغوب در روستای چشین به حالت اولیه از بازگشت 300 مورد از این اراضی استان به حالت اولیه، از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

شناسه خبر: 12323

به گزارش نشاط شهر به نقل از همدان پرس، فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان همدان با اشاره به بازگشت 40 مورد از اراضی کشاورزی مرغوب در روستای چشین به حالت اولیه از بازگشت 300 مورد از این اراضی استان به حالت اولیه، از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

سرهنگ حسن جعفری جوزانی با اشاره به بازگشت اراضی مرغوب کشاورزی شهرستان همدان، افزود: طی هفته گذشته تعداد 40 مورد احداث بنا و دیوارکشی در اراضی مرغوب زراعی به مساحت 3225 مترمربع در شهرستان همدان، روستای چشین مالکین آن‌ها بدون اخذ مجوز از سازمان جهاد کشاورزی استان، اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند با اخذ مجوز قضایی و با همکاری عوامل انتظامی و شهرداری تخریب و قلع و قمع شد و به حالت اولیه بازگردانده شد.

سرهنگ جعفری جوزانی ادامه داد: متاسفانه شهرستان همدان با اختلاف حدود 2.5 برابری نسبت به شهرستان بهار رتبه اول ساخت و سازهای غیرمجاز که منجر به تخریب و قلع و قمع بر اساس قانون شد را دارد که در نتیجه آن طی سالجاری 130 مورد تخریب و قلع و قمع در این شهرستان انجام شد. پس از آن، شهرستان بهار با 52 مورد و شهرستان ملایر با 45 مورد بیشترین آمار تخریب و قلع و قمع ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز و شهرستان فامنین کمترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی تصریح کرد: در اجرای تبصره 2 ماده 10 که تخریب و قلع و قمع با دستور کلی دادستانی انجام می‌گیرد، از ابتدای سال تاکنون 257 مورد داشته‌ایم که با همکاری عوامل انتظامی و شهرداری صورت پذیرفته است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان همدان ادامه داد: 38 مورد نیز مطابق با اجرای احکام قطعی قلع و قمع مربوط به ماده 3 نیز اجرا شد تا مطابق با اجرای این مواد در مجموع حدود 300 مورد از اراضی مرغوب کشاورزی به حالت اولیه بازگردد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی