سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شهردار و رئیس شورای شهر صالح آباد طی مصاحبه ای با خبرنگار نشاط بهار، به بیان عملکرد پرداختند و از رشد و توسعه گام به گام این شهر خبر دادند.

شناسه خبر: 12354

به گزارش نشاط بهار؛ مهدی سحاب روشن شهردار صالح آباد ضمن گرامیداشت ایام پربرکت دهه فجر در ابتدا عنوان کرد: به فضل الهی زیرسازی وجدول گذاری خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی به عرض ۲۷ متر در دولاین رفت وبرگشت و به طول ۱۲۰۰ متر به منظور اتصال دو شاهراه اصلی سنندج به کرمانشاه و بازگشایی مسیر دسترسی به کربلای معلی و ۱۷ روستای بالا دست جاده کرمانشاه با اعتباری بیش از ۱۰۰ ميليارد ریال از اعتبارات داخلی شهرداری صالح آباد به اجرا درآمد. و تیرهای چراغ برقِ مانع اجرای پروژه سید جمال الدین اسدآبادی بااعتباری افزون بر ۵ میلیارد ریال جابجا گردیدند؛  وآسفالت ریزی بخشی از مسیر ازدیگر اقداماتی بود که در بلوار ۷۶ متری سیدجمال الدین اسدآبادی صورت گرفت.

 

شهردار صالح آباد اظهار کرد: درسطح شهر و به ویژه درمنطقه شهرکامیون تملک املاک واقع در مسیر به میزان تقریبی ۴ هکتار وآورده ای بیش از ۲۰ میلیارد ریال برای شهرداری صورت پذیرفت، که باتوجه به پیگیری تغییر منطقه موسوم به شهر کامیون در ادارات زیربط با ریاست ومرکزیت اداره محترم راه وشهرسازی استان همدان به منظور احداث شهرکامیون ساماندهی عوارض های ساخته شده ناموزون و قارچ گونه کارگاه‌های تریلی سازی موسوم به دوراهی زاغه درحال پیگیری می‌باشد.

 

بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری صرف آسفالت ریزی معابر شده

 

شهردار صالح آباد اظهار کرد: خیابان‌های ولیعصر، شهید شرفخانی، شهید نادی، میرداماد، بلوار سید جمال الدین اسدآبادی، بن بست زیتون با بیش از ۲ هزار تن و بیش از ۴۰ میلیارد ریال ازمنابع داخلی شهرداری آسفالت ریزی شده است.

 

شهردار صالح آباد عنوان کرد: برای نصب المان صلوات درمیدان امام و روشنایی بلوار امام و پارک ورودی و شهدای گمنام نیز بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار صرف گردیده است.

 

 سحاب روشن درادامه  وافزود: زیباسازی شهر وروشنایی تزئینی بلوارشهدا، الغدیر، میدان حضرت ابوالفضل، شهید بهشتی، شهدا وگلزار شهدا بااعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شهرداری دریکسال گذشته بوده است.

 

وی افزود: نصب چندین پایه پرچم، جدولگذاری معابر فاقد جدول از انواع نهری، کانیو، بلواری وکتابی بابیش از ۱۰هزار طول انجام شده است.

 

مهدی سحاب روشن شهردار صالح آباد، بازسازی ناوگان فنی، عمرانی و تجهیزات را با اعتباری بیش از ۴ میلیارد ریال، برف روبی معابر ونمک پاشی وتسهیل عبور ومرور وبروزرسانی  پرداخت حقوق ومزایای پرسنلی وتسویه مطالبات ۸۰ درصدی پیمانکاران را ازدیگر اقدامات شهرداری صالح آباد برشمرد.

 

کاشت ۳ هزار اصله نهال در صالح آباد 

 

وی تصریح کرد: بیس ریزی معابر بیش از ۲ هزارتن پخش وتوزیع گردید و سرانه سبز شهری با کاشت ۳ هزار اصله نهال افزایش یافت.

 

در ادامه ی مصاحبه، جلال بهزاد مقدم رئیس شورای اسلامی شهر صالح آباد نیز ضمن تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر و اشاره ای به نقش آفرینی اهالی شهر صالح آباد درشکل گیری و پیروزی انقلاب کرد و افزود: اهالی شهر صالح آباد در پیروزی انقلاب به شکل های مختلف نقش آفرینی داشته و همواره در پشتیبانی وحمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

 

جلال بهزاد مقدم گریزی به اجرای پروژه فاضلاب شهری درصالح آباد زد و تأکید کرد: عملیات اجرایی پروژه فاضلاب به مناقصه گذاشته شده که با قرارداد پیمانکار ازخیابان فدائیان اسلام تا خیابان مدنی به طول ۲ کیلومتر انشعابات انجام خواهد شد. 

 

در ادامه بهزاد مقدم اشاره ای به پیگیری چهار بانده نمودن و ارتقا و تعریض جاده صالح آباد به حسن قشلاق کرد و گفت: از طرف اداره کل راه و شهر سازی و راهداری استان برای اصلاح و ترمیم مناقصه در بخش خصوصی  گذاشته شد ولی برای تعریض و ارتقاء به جاده اصلی دوبانده مطالعات و طرح توجیهی انجام و به وزارت راه و شهر سازی ارسال شده است که امیدواریم با پیگیری دکتر توسلی در سال ۱۴۰۱ مجوز ماده  ۲۳ از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور  اخذ و عملیات اجرایی  آن شروع شود.

 

وی افزود: تکمیل دوباب مدرسه که در سال ۹۷ و ۹۸ شروع شده؛ با این وجود که مدرسه فاطمه الزهرا (س) در سال ۹۹ افتتاح شد اما دانش آموزان به علت آماده نشدن محوطه و دیوار کشی و عدم نصب انشعابات گاز، برق، آب از آن محیط آموزشی استفاده نمی کنند که این مورد با مهندس تیموری معاون محترم عمرانی استاندار نیز مطرح و ایشان قول مساعد پیگیری را داشتند و مدرسه شهید آقامحمدی  نیز با وجود ۹۵ درصد پیشرفت  فیزیکی جهت بهره برداری نیازمند اعتبار می باشد.

 

رئیس شورای شهر صالح آباد اذعان داشت: تاکنون حدود ۱۵ خانواده برای نصب انشعابات فاضلاب به اداره آبفا مراجعه کرده اند که لازم است تمامی خانوارهای شهرک فرهنگیان فاز ۲ و کوچه های منشعب جهت نصب انشعاب وپرداخت حق انشعاب به مبلغ ۳۲ میلیون ریال اقدام نموده که امکان اقساطی شدن حق انشعاب بامبلغ ۲۰ میلیون ریال بامدت زمان پرداخت ۲۴ ماهه نیز فراهم است که مبلغ ۱۲ میلیون ریال نقد ومابقی اقساطی خواهد شد.

 

جلال بهزاد مقدم رئیس شورای شهر صالح آباد در خاتمه مصاحبه افرود: زمین چمن صالح آباد که بیش از ۱۵ سال از عملیات اجرایی آن گذشته و تاکنون تکمیل ومورد بهره برداری قرار نگرفته است را بارها پیگیری نموده ایم و طی آخرین پیگیری قرار بر این بود با پیمانکار جدید قراداد بسته شود و توسط نماینده محترم مردم شهرستان‌های بهار وکبودراهنگ پیگیری های لازم صورت پذیرد.

 

شهرزاد عباسی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی