سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/2/2 23:44:13
امام جمعه بهار در خطبه های نماز جمعه:

به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند از حق اسلام بگذرد و مصلحت اندیشی کند

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر بهار در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان به امامت امام جمعه بهار و با حضور پرشور، مردم شهید پرور بهار، در مصلی امام خمینی(ره) شهر بهار اقامه شد.

شناسه خبر: 12462

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه بهار، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به تقوای الهی، و با اشاره به وصیت دقایق آخر عمر امیرالمؤمنین(ع) به فرزندان که سفارش به تقوای الهی بود اظهار کرد : قطعا سفارشی که قبل از شهادت برای مومنان دارد با فرمایشات دیگر حضرت فرق میکند چون از راه تقوای الهی است که انسان به اوج بندگی میرسد و اگر ما بخواهیم الگوی کاملی را معرفی کنیم، حضرت امیرالمومنین(ع) نمونه کامل یک انسان است که با بندگی خداوند تعالی به این مقامات نائل شده و به راه های عالم ملکوت رسیده، و کفار هرگز به این حقایق راه نمی یابند و کسانی که صلاحیت هدایت داشته باشند هدایت می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام ارزنده با فرا رسیدن روز قدس عنوان کرد : جمعه آینده روز فریاد بر علیه صهیونیست بین المللی و اسرائیل غاصب است،و با توجه به اینکه امسال راهپیمایی سراسری روز قدس بعد از دوسال از شيوع ویروس کرونا برگزار می شود از اهميت ویژه ای برخوردار است و بايد طوری باشد اسرائیل و دشمنان بشریت تصور نکنند، مردم نسبت به این مهم ضعیف شده اند؛ باید در روز قدس به صحنه بیاییم و اعلام انزجار و بیزاری از دشمن کنیم و همچنین برای رزم با دشمن اسلام صهیونیست و آمریکا اعلام آمادگی کنیم. 

 

وی ادامه داد و افزود: در کشور اسلامی فائزه هاشمی به پیامبر اهانت می کند و کسی صدایش در این کشور در نمیاورد و خاندان هاشمی در بسیاری از مواقع به کشور ضربه زده اند که باید با آنان برخورد شود و قوه قضائیه باید جدی به این مهم ورود پیدا کند و مصامحه در مورد خاندان هاشمی خیانت است که باید به اشد مجازات برسند.

 

امام جمعه شهرستان بهار، با تبریک سالروز تاسیس سپاه به فرمان امام در دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ گفت : امروز بعد از ۴۲ سال هر جا خیری، زحمتی، آبرو دادن و رفع مشکل اقتصادی، صنعتی، حفظ تمامیت ارضی و... است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم دار است و به فرموده حضرت امام اگر سپاه نبود اسلام نبود. دشمنان با پی بردن به اهمیت سپاه پاسداران به اشکال مختلف به تحریم خارجی و توهین داخلی بر علیه سپاه بلند شده اند و به کار خود ادامه میدهند. ما هم باید از نظام و ارزش های جمهوری اسلامی دفاع کنیم. 

 

وی در پایان اذعان داشت: شب ۲۱ و ۲۳ رمضان در پیش است، شبی که آینده یکساله ما در این شبها تقدیر وتثبیت میشود قدر این شبها را بدانیم و نهایت استفاده را از این شبها داشته باشیم.

 

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی