سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ششمين دیدار مردمی مهندس موسوی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لالجین در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

شناسه خبر: 12473

به گزارش نشاط شهر، مهندس موسوی شهردار لالجین: همه در توسعه و آبادانی سهیم هستیم لذا هم مردم و هم مسئولین باید تلاش کنیم تا شهر جهانی سفال با آوازه جهانی آن آباد گردد.

 

مناطقی در شهر داریم که تاکنون اصل" آسفالت نشده لذا اولويت آسفالت ریزی این محلات است.

 

طرح انتقال فاضلاب لالجین به تصفيه خانه همدان از مسیر خط لوله تالوار به تلمبه خانه ینگجه به مسئولین پیشنهاد شده که در صورت موافقت با آن مشکل تملک اراضی برای عبود خط انتقال فاضلاب لالجین حل خواهد شد.

 

پروژه پیاده راه سازی خيابان امام (ره) که از خيابان های اصلی و پرتردد این شهر است از ابتدای سالجاری و از میدان بسیج شروع شده.

 

اقدامات خوبی برای تکمیل بوستان مردم از جمله احداث زمین فوتبال چمن مصنوعی و نصب مجموعه بازی کودکان انجام گرفته و امیدواریم با اتمام آن برای استفاده شهروندان به بهره برداری برسد.

 

پروژه ساماندهی ورودی شهر از سمت میدان صنایع دستی به طرف جاده کوریجان در دست اقدام است که این ورودی هم باید ساماندهی شود.

 

احداث کارخانه بتن آماده به منظور ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ،ساماندهی خیابان جاوید و ولیعصر، جدولگذاری و پیاده روسازی راه گنبدان، احداث مغازه های مشاغل مزاحم، اتمام پیاده راهسازی بلوار آیت الله خامنه‌ای از پروژه‌های این شهرداری است که در سالجاری در دست اقدام است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی