سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان، از توزیع حدود چهارده هزار و535 تن انواع کودهای شیمیایی طی دو ماهه ابتدای سال جاری بین شهرستان های استان‌ خبر داد.  

شناسه خبر: 12560

 

به گزارش نشاط شهر، بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت : در سال جاری، تاکنون بیش از سی دو هزار و 230 تن انواع کودهای شیمیایی ازته، فسفاته و پتاسه از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تدارک دیده شده که طی دو ماهه ابتدای سال جاری حدود چهارده هزار و 535 تن آن بین شهرستان های استان همدان توزیع شده است.

وی به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره و اعلام کرد که هم‌اکنون ذخیره استان بیش از هفده هزار و 150 تن انواع کودهای شیمیایی است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی می‌باشد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با بیان این که برنامه ابلاغی سال جاری استان در حدود 123 هزار تن است، اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم از سوی دفتر مرکزی شرکت و تلاش همکاران استانی، برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به استقبال کشاورزان عزیز از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، قطعاً سال پرمصرفی را در مصرف کودهای پایه در راستای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی ، بمنظور افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی