سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/3/25 23:24:29

ورزش شهرستان بهار حال خوبی ندارد

ورزش شهرستان بهار از سالیان دور در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن داشت اما در سالیان اخیر این موضع کاهش چشمگیر داشته است.

شناسه خبر: 12607

 

ورزش شهرستان بهار از سالیان دور در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن داشت اما در سالیان اخیر این موضع کاهش چشمگیر داشته است.

 

از جمله مشکلات مهم بر سر راه ورزش شهرستان، مشکل زیر ساختی است که بسیاری از ورزشکاران در سطح شهرستان با آن مواجه هستند و نکته حائز اهمیت تر اینکه ما در سالیان اخیر نتوانستیم سرانه ورزشی خود را به سطح سرانه ورزشی شهرستان و کشور نزدیک کنیم!

 

مشکل مهم دیگر نبود پیست تارتان است که وجودش منجر به شکوفایی در این عرصه می شود و کمک شایانی به ورزشکاران می کند.

 

از طرفی دیگر مشکلی که می‌تواند با رفعش، حجم قابل قبولی از معضلات شهرستان را به عرصه نابودی بکشد مشکل مدیر بومی است! متاسفانه ما هم اکنون با مشکل بومی سازی مواجه هستیم و نیازمند یک  مدیر بومی و دلسوز می‌باشیم؛ همچنین در حال حاضر تنها یک اسپانسر در شهرستان بهار وجود دارد و فقط از یک رشته تخصصی فوتبال حمایت میکند که شرکت ذوب فلزات میباشد و با توجه به سرمایه گذارانی که داخل شهرستان هستن متاسفانه ما نمیتوانیم از آنها در جهت اسپانسرینگ ورزشی استفاده کنیم.

 

هم اکنون در تمامی شهرستان ها تیمی به عنوان تیم شهرداری وجود دارد که شهرستان ما از این مورد نیز محروم است.

 

تمامی این مشکلات و عدم حمایت ها باعث شده بسیاری از ورزشکاران ما در سطح بزرگسالان با مشکلات بیشماری مواجه و از ادامه مسیر ورزش قهرمانی دلسرد شوند.

 

 در کنار این مشکلات موجود در شهرستان بهار، مشکل حریم سیاسی همدان و شهرستان بهار نیز بسیار حائز اهمیت میباشد؛ هنگامی که یک شهر می‌خواهد به کلان شهر تبدیل شود نیازمند مؤلفه هایی از جمله جمعیت و وسعت می‌باشد و در این میان بحث حریم سیاسی همدان و شهرستان بهار مطرح می‌شود.

 

درصددیم که این موضوع را پیگیری نموده و البته صحبت هایی نیز انجام شده که از پتانسیل های موجود استفاده کنند تا اجازه ندهیم شهر ما حیات خلوت شهر همدان شود.

 

امیدوارم با خرد اندیشی که بین مسئولین می‌باشد بتوانیم راهکاری بیاندیشیم تا مرز سیاسی شهر بهار به جایگاه قبلی بازگردانده تا شاید قدمی برای بهار و بهاری برداریم.

 

حسین صالحی منش

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی