سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/4/13 13:08:56
مسئولِ شهرستانی بخواند:

خوشاب علیا و خوشاب سفلی اعتبار لازم دهیاری برای آسفالت ریزی را ندارند

روستاهای خوشاب علیا و خوشاب سفلی ازجمله روستاهای محرومی میباشند که نیازمند کمک مسئولین شهرستانی برای مرتفع شدن مشکلات روستا که اهالی را تحت فشار گذاشته، هستند.

شناسه خبر: 12635

 

به‌گزارش نشاط شهر، حمیدرضا نیازی دهیار دو روستای خوشاب علیاد و خوشاب سفلی می‌باشد؛ وی باتوجه به اینکه ۱۳سال سابقه دهیاری روستا را برعهده دارد طی مصاحبه ای ابتدا به معرفی این دو روستا پرداخت و گفت: خوشاب علیا در ۲۵ کیلومتری استان همدان واقع شده ودر ۱۵کیلومتری شهرستان بهار و همچنین ۱۵ کیلومتری بخش صالح آبادقراردارد.

 

وی درادامه تصریح داشت: خوشاب علیا ۱۷۰ خانوار و جمعیت ۶۲۰ نفر را دارا می‌باشد که اکثر شغل اهالی این روستا کشاورزی و دامداری است و عده ای هم دارای کمباین هستند؛ همچنین شغل خانم ها خانه دار بوده و برخی نیز درکنارهمسران خود به کشاورزی و دامداری مشغول می باشند.

 

وی درادامه به بیان اقدامات اخیر این روستا اشاره ای کرد و گفت: یک مدرسه ابتدایی پنج کلاسه توسط خیرین مدرسه ساز به احداث رسیده و همچنین پنج دستگاه دوربین مداربسته نیز نصب شده است.

 

وی افزود: این روستا امکانات اولیه همچون آب شرب، برق، گاز و تلفن را دارا می‌باشد و همچنین از لحاظ امکانات رفاهی دارای خانه بهداشت، مخابرات و همچنین دکل مخابراتی همراه اول دارابوده ودارای adsl نیز می‌باشد.

 

نیازی درادامه گریزی به مشکلات این روستا زد و عنوان داشت: نبودسالن ورزشی و زمین فوتبال مناسب برای جوانان، نبود پارک بازی برای کودکان وکمبود اعتبارات برای آسفالت کوچه های بهسازی شده ازجمله مشکلات این روستا به شمار می رود.

 

حمیدرضانیازی درادامه باگریزی به اینکه دهیاری روستای خوشاب سفلی را که مدت ۳سال است عهده می‌باشد گفت: این روستا در۲۴ کیلومتری استان همدان، ۱۳کیلومتری شهرستان بهار و ۱۷کیلومتری بخش صالح آباد واقع گردیده وازتوابع بخش صالح آباد می‌باشد.

 

وی افزود: بهسازی فاز اول به اتمام رسیده و با کمترین اعتبار دهیاری پنج هزار مترمربع جدول گذاری و زیرسازی شده، همچنین چهار دستگاه دوربین مداربسته ازجمله اقدامات این روستا می باشد.

 

وی در ادامه به مشکلات این روستا اشاره ای کرد و تصریح داشت: نبود فضای ورزشی مناسب، کمبود آب برای کشاورزی، کمبود اعتبارات دهیاری برای آسفالت ریزی و همچنین نبود زمین فوتبال مناسب برای جوانان روستا ازجمله مشکلات این روستا بشمارمیرود.

 

حمیدرضا نیازی دهیار روستاهای خوشاب علیا و خوشاب سفلی در خاتمه مصاحبه تاکید کرد: اهالی این دو روستا از یکایک مسئولان شهرستانی تقاضای رسیدگی و حل مشکلات این دو روستا را دارند.

مرتضی بهادربیگی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی