سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نشست خبری با حضور شهردار و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

شناسه خبر: 12651

 

به گزارش نشاط شهر، نشست خبری با حضور شهردار و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد. در این نشست مهندس مجیدی شهردار بهار در خصوص آسفالت معابر گفت: پروژه‌ی آسفالت معابر در حال انجام  است و هم اکنون کوی پاسداران به اتمام رسیده است و در ادامه آسفالت ریزی به محدوده شهرک فرهنگیان رسیده ایم.

 

مجیدی افزود: آسفالت کوچه ها هم بر اساس بودجه مصوب انجام می‌شود. کوچه هایی که در لیست انجام پروژه نیستند اما اهالی و ساکنین کوچه درخواست آسفالت ریزی دارند، می‌توانند با مشارکت و یاری رساندن در اولویت قرار گیرند یا اینکه پس از اتمام پروژه ها تا رسیدن نوبت آسفالت ریزی فعلا صبور باشند.

 

مهندس مجیدی در خصوص عوارض سالیانه گفت :به مناسبت عید قربان تا عید غدیر تخفیف ۳۰ درصدی عوارض نوسازی و پروانه ساخت به شهروندان تعلق می‌گیرد. 

 

شهردار بهار در ادامه افزود: از شهروندان گرامی تقاضا دارم نخاله های ساختمانی خود را در باکس های زباله شهری نریزند چرا که این کار موجب خرابی ماشین آلات حمل زباله و درنهایت موجب به وجود آمدن هزینه می‌شود و این هزینه ها از خزانه شهرداری که متعلق به مردم است پرداخت می‌شود.

مجیدی در رابطه با پنجشنبه آخر هفته و نذورات مردمی گفت: امیدواریم به جای دادن نذورات و خیرات در پنجشنبه های آخر هفته، کاشت نهال برای سرسبزی شهرمان جایگزین شود و این فرهنگسازی اتفاق بیوفتد.

وی گفت: ما هر هفته شاهد آن هستیم که  پاکبانان زحمتکش اغلب برای نظافت آرامستان از ۶ صبح روز جمعه تا غروب همان روز نسبت به پاکسازی فعالیت میکنند؛ درخواست میشود مردم عزیز در این مسئله یاری رسان باشند.

 

در ادامه شهردار مجیدی از افزایش ۴ برابری حجم آسفالت نسبت به سال گذشته خبر داد و در رابطه با انجام پروژه ها در جهت بهتر شدن ظاهر کوچه ها ، خیابان ها و معابر اظهار امیدواری کرد.

 

مجیدی از کسبه های محترم بهار که با پرداخت به موقع عوارض باعث شده اند که بودجه خدمات شهری به همشهری های بهاری برسد تشکر کرد.

 

در پایان شهردار بهار با پاسخ به سوال مطرح شده از سوی خبرنگار مبنی بر اینکه چنانچه اگر یک شهروند تاکنون عوارض خود را پرداخت نکرده باشد آیا شامل تخفیف می‌شود یا خیر گفت: بله، در صورت پرداخت نقدی شامل ۳۰ درصد تخفیف می‌شوند و اگر بصورت نقد قادر به پرداخت عوارض نباشند میتوانند به صورت اقساطی عوارض سالیانه خود را پرداخت کنند.

آرزو میرزایی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی