سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/4/23 23:22:56

نشست مشورتی دهیاران بخش صالح آباد

در این نشست عبدالملکی بخشدار صالح آباد به بررسی و پیگیری مصوبات جلسات قبل بر لزوم‌همکاری ادارات در رفع موانع و نیازهای منطقه تاکید داشت .

شناسه خبر: 12653

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی بخشداری صالح آباد، با بخشدار ، جانشین پلیس راه همدان_کرمانشاه،کارشناسان شبکه دامپزشکی و راهداری برگزار گردید.

در این نشست عبدالملکی بخشدار صالح آباد به بررسی و پیگیری مصوبات جلسات قبل بر لزوم‌همکاری ادارات در رفع موانع و نیازهای منطقه تاکید داشت .

کارشناس اداره راهداری شهرستان بهار  زارعی  نیز سهم تخصیص اعتبارات حوزه راههای روستایی صالح آباد را کم‌ارزیابی نمود و قول مساعدت داد که با تامین‌اعتبار نیازهای مربوط به راههای حوزه روستایی رفع گردد.

همدانی کارشناس شبکه دامپزشکی بهار  نیز با معرفی بیماریهای مشترک بین انسان ودام درخواست همکاری بیشتر در زمینه آموزش اهالی روستاها برای واکسیناسیون‌دام‌و‌طیور شد. 

در این جلسه دهیاران نیز مسایل و‌مشکلات مربوطه را مطرح نمودند و‌ توجه بیشتر ادارات در تامین اعتبارات لازم و اجرای مصوبات جلسات برای خدمت به اهالی منطقه را خواستار شدند. 

 در پایان ،خط کشی راههای روستایی، نصب علائم‌خطر و و‌تابلوهای رانندگی ، تابلوهای نمایش مسیر، شانه سازی جاده های روستایی، رفع نواقص زیرگذر ها، برخورد با تخلفات ساخت و‌ساز در حریم راهها مورد بحث و‌بررسی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی