سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/4/27 10:31:41
مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت :

معاون پارلمانی رئیس جمهور میهمان اهالی رسانه در دیار تاریخ و تمدن خواهند بود

ناصر قوامی: با پیگیری های صورت گرفته و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تلاش شده است تا برای منزلت اصحاب رسانه تلاش‌های جدی صورت گیرد.

شناسه خبر: 12661

 

به گزارش نشاط شهر، ناصر قوامی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه نگاه بسیج رسانه ایجاد بسترهای لازم جهت ایفای نقش جدی اهالی رسانه است،ادامه داد:با پیگیری های صورت گرفته و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تلاش شده است تا برای منزلت اصحاب رسانه تلاش‌های جدی صورت گیرد.

 

قوامی مراسم روز خبرنگار را روز تجدید پیمان اصحاب رسانه با حقیقت و راستی برشمرد و گفت تلاش شده است تا امسال ویژه برنامه روز خبرنگار بصورت ویژه و متفاوت برگزار شود.

 

وی با اشاره به حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور به عنوان میهمان ویژه برنامه بسیج رسانه برای اهالی رسانه استان ،ادامه داد: امسال به دلیل تقارن روز خبرنگار با ایام شهادت سید و سالار شهیدان، بر آن شدیم تا این ویژه برنامه در تاریخ 5مردادماه مصادف با روز عملیات غرورآفرین مرصاد، وبا حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شود.

مسئول بسیج رسانه همدان شکل گیری میز و کرسی دائمی آزادفکری نظام مسائل استان همدان را  از مهمترین محورهای عملکرد رسانه ای مجموعه بسیج رسانه دانست و گفت:تلاش می‌کنیم بصورت جدی در حوزه نظام مسائل و مطالبات مردم ورود عالمانه و مدبرانه داشته،و صدای مردم اما بصورت مسئله محوری و با رویکردامید آفرینی باشیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی