سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

صبح امروز جمعی از فعالین اجتماعی شهر بهار با حضور در دفتر آیت الله شعبانی، با ایشان دیدار و به گفت و گو پرداختند.

شناسه خبر: 12675

به گزارش نشاط شهر، در این دیدار صمیمی که به مناسبت سفر ریاست محترم جمهور در هفته های آتی به استان همدان صورت گرفت؛ آیت اله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار داشت: هدف از سفرهای استانی رییس جمهور محترم و هئیت همراه اولویت دهی و توجه ویژه به مطالبات عمومی مردمی و آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آنها است.

 

آیت الله حبیب الله شعبانی ضمن ابراز خرسندی از روحیه مطالبه گری و همیاری برای رشد و توسعه کشور ، افزود: نسبت به انتقال و پیگیری این مطالبات نیز اهتمام جدی خواهیم داشت.

 

 در ادامه حجت الاسلام رستگار از روحانیون منطقه ضمن تشکر و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان بابت این دیداراظهار داشت: مردم شهر بهار همیشه اشتیاق دیدار و گفتگو با شخص جنابعالی را داشته و دارند که امیدواریم برپایی اینگونه دیدارهای مردمی با سهولت انجام پذیرد.

 

وی به بیان برخی مطالبات عمومی مردم و وضعیت شهرستان بهار در دولت کنونی پرداخت و نیز گزارشی از فعالیت های فعالین مدنی شهر برای رفع مشکلات عمومی مردم در کنار مسئولین بیان داشت.

 

وی افزود: امیدواریم با سفر رییس جمهور به استان، مسائل مطروحه شهرستان مورد توجه و حمایت دولت مردمی و انقلابی سیزدهم قرار بگیرد.

 

در ادامه سید عبداله مصطفوی از فعالین پیشکسوت فرهنگی و اجتماعی شهر بهار نیز به بیان دغدغه های عمومی مردم پرداخت و گفت:  مردم شهرستان بهار در خدمتگزاری به انقلاب و دولت انقلابی سرآمد هستند.

 

وی به اهم مسائل شهرستان پرداخته و نسبت به این موارد اطلاعاتی ارائه نمود.

 

دکتر سهرابی از فعالین اجتماعی شهرستان نیز به سابقه شهرستان بهار در نخبه پروری و خدماتی که این افراد به مردم ارائه کرده اند؛ پرداخت.

 

وی یادآور شد: همه ما برای خدمت به مردم، هم مسیر هستیم و خود را در کنار دولت انقلابی می دانیم و بیش از گذشته، آماده همکاری برای رفع مشکلات و یا تسهیل امور منطقه هستیم.

 

سهرابی به مسائل کلی منطقه پرداخت و گزارشی از پیشنهادات و انتظارات مردم منطقه برای رشد و توسعه شهرستان ارائه نمود.

 

سپس نایب رییس شورای اسلامی شهر بهار نیز با برشمردن ظرفیت های ویژه شهرستان بهار گفت: شهرستان بهار در بخش کشاورزی و حتی صنعت حرفی برای گفتن دارد؛ چنان که وجود چندین شهرک صنعتی فعال در این شهرستان گواه بر پیشتاز بودن این شهرستان در عرصه تولید و خدمات است.

 

سعید ماهری پیرو همچنین بر حمایت از سرمایه گذاران در حوزه گردشگری تاکید کرد و گفت: این شهرستان پتانسیل بسیار خوبی در این عرصه دارد که با نگاه ویژه مسئولین و همیاری سرمایه داران می توان آینده روشنی برای این منطقه ترسیم نمود.

 

وی ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر بهار برای حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری، تخفیف ۸۰ درصدی را تصویب کرد تا قدمی در راستای رونق اقتصادی شهر بردارد.

 

ماهری اظهار داشت: در سفر آتی دولتمردان،  ظرفیت های شهرستان به خوبی تبیین شود زیرا طرح ظرفیت های ارزشمند می تواند زمینه مناسب برای رشد و تعالی این شهرستان فراهم کند و اعتبارات خوبی جذب نماید.

 

وی افزود: در سفر هیئت دولت تصمیماتی اتخاذ شود که پشتوانه قوی اجرایی داشته باشد و مردم از سفر پرخیر و برکت هیات دولت منتفع شوند.

 

در این جلسه دیگر مدعوین نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

مرتضی بهادربیگی

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی