سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/9 13:24:10
نماینده ویژه رئیس جمهور، رئیس سازمان محیط زیست کشور دکتر علی سلاجقه:

شهرستان بهار ظرفیت تولیدی بالایی دارد

دکتر علی سلاجقه نماینده ویژه رئیس جمهور گفت : شهرستان بهار از لحاظ فرهنگی رتبه بالایی دارد. همچنین این شهرستان از ظرفیت تولید مناسبی برخوردار است. حدود ۷۲ نوع محصولی که در این شهرستان تولید میشود و دارای کارخانه ای اشتغالزا و کار آفرین می باشد که نیاز های مردم را تامین می کند و به کشور های اروپایی و همسایه نیز صادرات دارد.

شناسه خبر: 12693

 

به گزارش نشاط شهر، در جریان سی اُمین سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان همدان صبح روز پنجشنبه شهرستان بهار میزبان نماینده ویژه رئیس جمهور، رئیس سازمان محیط زیست کشور، دکتر علی سلاجقه و دکتر جلالی دهکردی، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بود .

 

نماینده ویژه رئیس جمهور، رئیس سازمان محیط زیست کشور دکتر علی سلاجقه به همراه مسئولین به غبار روبی گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آیت الله بهاری پرداختند و دیدار با خانواده شهید مرتضی ترابی کمال، برگزاری شورای اداری، دیدار چهره به چهره مردمی،بازدید از کارخانه شرکت ترشیجات و شوریجات خاکپور و بازدید از دوراهی زاغه صالح آباد و همچنین از گلوگاه شهید زارعی از جمله برنامه های یک روزه سفر نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان بهار بود.

 

دکتر علی سلاجقه ضمن تشکر از زحمات مردم ولایتمدار و مسئولین شهر بهار، عنوان کرد : شهرستان بهار از لحاظ مسائل زیرساختی و راه های مواصلاتی، جاده ها و‌.. دچار مشکل است و راه مجموعه غار علیصدر و همدان که متاسفانه به عنوان جاده مرگ شناخته می‌شد ، باتوجه به فرموده ریاست رئیس جمهور که میفرمایند بعضی اوقات اصل کار مدیریت است اگر مدیریت مطلوب انجام شود با اعتبارات موجود میتوان کار های بزرگی را به انجام رساند و خوشبختانه این جاده مرگ با وجود فرماندار بهار به جاده گردشگری تبدیل شده است .

 

وی افزود : آنچه که در سه راهی استان همدان به استان های کردستان و کرمانشاه مشاهده می شود پروژه زیر گذری است که نیمه کاره مانده، امید است تکمیل پروژه زیر گذر به عنوان یک هدیه از سی امین سفر ریاست محترم جمهوری به مردم شریف استان همدان خصوصا زوار اربعین حسینی اعطا شود .

 

معاون ویژه رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور افزود: در بحث بهداشت، درمانگاه هایی مانند منطقه مهاجران وجود دارد که از لحاظ زیرساختی وضعیت مناسبی ندارد و منطقه محروم است، امیدواریم که ارتقاء پیدا کند و حداقل های بحث اعتباراتی که مناطق محروم میتوانند استفاده کنند را کسب نمایند.

 

وی اظهار کرد : دندانپزشکی پورسینا در شهر بهار که یک مجموعه بسیار عالی می باشد و با توجه به اینکه در غرب کشور تک است، نیاز به زیر ساخت هایی دارد که حتما کمک رسانی می‌شود. 

 

دکتر علی سلاجقه بیان کرد : چندین مشکل از نقاط مختلف شهرستان وجود دارد که باید گشایشی صورت بگیرد؛ ما از وزیر محترم بهداشت و مجموعه همکاران دولت خواهشمندیم که سریعا در بحث راه و شهر سازی و بهداشت، امور را پیگیری کنند .

 

دکتر سلاجقه افزود: خانواده هایی که بی سرپرست یا بد سرپرست هستند و در معرض آسیب هاي جدی قرار دارند، می طلبد با استفاده از یکسری تسهیلاتی بتوانند از لحاظ سرپناه و اشتغال تامین شوند؛ بنابر این باید برنامه ریزی جامعی انجام شود و همانطور که فرماندار و مسئولین شهرستان به این امر توجه جدی دارند، دولت نیز این کار را انجام خواهد داد.

 

دکتر علی سلاجقه نماینده ویژه رئیس جمهور گفت : شهرستان بهار از لحاظ فرهنگی رتبه بالایی دارد. همچنین این شهرستان از ظرفیت تولید مناسبی برخوردار است. حدود ۷۲ نوع محصولی که در این شهرستان تولید میشود و دارای کارخانه ای اشتغالزا و کار آفرین می باشد که نیاز های مردم را تامین می کند و به کشور های اروپایی و همسایه نیز صادرات دارد.

 

وی در پایان گفت: امروزه مولد هایی هستند که واقعا در میدان عمل میکنند و نیاز های کشور را در هر شرایط تامین میکنند و هم در کنار مردم هستند و هم در کنار دولت بنابر این قطعا به این دیار کمک رسانی خواهد شد. همچنین امید است که شهرستان بهار با همین نام زیبای خود همیشه شاداب و سربلند و سرزنده باشد.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی