سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/5/15 23:51:39
استاد دانشگاه و حوزه علمیه استان همدان در همایش شیرخوارگان حسینی :

جهاد فرزند آوری یکی از مهمترین مسائلی است که باید جدی گرفته شود

فاطمه مسگریان: جهاد فرزند آوری یکی از مهمترین مسائلی است که باید جدی گرفته شود امروز بحران عالم بشریت بحران محبت است. خلل عاطفی درون خانواده با فرزند آوری جبران می‌شود.

شناسه خبر: 12713

 

به گزارش نشاط شهر، فاطمه مسگریان استاد دانشگاه و حوزه علمیه استان همدان در مراسم شیرخوارگان حسینی شهر بهار عنوان کرد: بعد از واقعه کربلا و شهادت امام حسین علیه السلام، مهمترین رسالت واقعه عاشورا بر عهده فرزندان حضرت و زینب کبری(س) قرار گرفت .


وی افزود: اگر افشاگری های زینب کبری (س) و گریه های سیدالساجدین در طی ۳۴ سال بعد از واقعه عاشورا و روشنگری دردانه امام حسین در خرابه شام و صحبت های تاثیر گذار سکینه خانم نبود، با هجمه ای که یزیدیان علیه حسین ابن علی داشتند، واقعه عاشورا در تاریخ محو می‌شد.

وی ادامه داد : فرزندان و محبین سیدالشهدا ادامه دهنده راه کربلا هستند، نسلی که تربیت یافته مکتب امام هستند و باید چراغ روضه ها و هیئت ها را روشن نگه دارند.

استاد دانشگاه و حوزه علمیه استان همدان اظهار داشت: تربیت یافتن فرزندان در مکتب امام، نیت قلبی همه مادران است و این نشان‌ از نسل اهل بیت است که ترسیم بزرگ خانواده حسینی در همدلی نسبت به یکدیگر می‌باشد.

وی تاکید کرد: جهاد فرزند آوری یکی از مهمترین مسائلی است که باید جدی گرفته شود امروز بحران عالم بشریت بحران محبت است. خلل عاطفی درون خانواده با فرزند آوری جبران می‌شود.

مسگریان در پایان اذعان داشت: باید مسئله جمعیت جدی گرفته شود تا از نسل من و شما سربازان حضرت حجت قرار گیرند، مادران راه تکثر نسل را نبندید و بگذارید امتداد داشته باشد و شما مادران عزیز که سنی از آنها گذشته باید دختران و عروسان را برای فرزند آوری تشویق کنند زیرا در روز قیامت باید در مورد مسئله فرزند آوری در پیشگاه حضرت فاطمه (س) پاسخگو باشیم.

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.