سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی در قالب ۲۰ دستگاه اجرایی در هفته دولت آغاز شده است که صبح امروز در بخش لالجین پروژه های افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرداری لالجین، اجرای پروژه بهسازی طرح هادی روستای دینار آباد و آیین کلنگ‌زنی ساخت راه روستایی رایکان سفلی مهدی آباد با حضور فرماندار و مسئولین لالجین انجام شد.

شناسه خبر: 12754

 


به گزارش نشاط شهر، روح الله نباتی، فرماندار شهرستان بهار صبح امروز در افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها اظهار کرد : امروز جاده مهاجران یا رایکان سفلی به مزرعه مهدی آباد  با طول ۳ ونیم کیلومتر و با اعتباری بالغ ۵.۲ میلیارد تومان آغاز می شود، با احداث و تکمیل این جاده، راه خروجی مهاجران به سمت همدان به قزوین باز خواهد شد و مهاجران از  بن بست خارج خواهد شد.

نباتی عنوان کرد: حدود یک هفته است که این پروژه شروع شده و امیدواریم سر زمان به اتمام برسد و با توجه به اقدامات فرمانداری این پروژه اجرایی شده و با تلاش همه ارگان های مرتبط در طی  یک سال آینده این پروژه به نتیجه خواهد رسید.
 
وی همچنین در مراسم افتتاحیه اجرای طرح هادی روستای دینار آباد بيان کرد: همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اسلام اجرای طرح هادی با طول مسیر ۵۰۰ متر با مساحت آسفالت ۳ هزار متر مربع،همراه با ۱۷ تن قیر با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان نیز افتتاح شد.

فرماندار بهار از تلاش های همه ارگان ها و همه اشخاصی که در اجرای این پروژه ها قدم بر می‌دارند تقدیر و تشکر کرد .

در مراسم افتتاحیه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، مهندس مجید موسوی شهردار لالجین گفت: این پروژه به مساحت ۷۲۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال احداث شده که از این پس مورد استفاده جوانان و ورزشکاران عزیز این شهر قرار خواهد گرفت.

 

بخشدار شهر لالجین در آیین کلنگ‌زنی ساخت راه روستایی رایکان سفلی مهدی آباد :

کلنگ‌زنی ساخت راه روستایی رایکان سفلی مهدی آباد باعث خروج مهاجران از بن بست می‌شود

حمید میرزائی بخشدار شهر لالجین بيان کرد: با توجه به‌ اینکه دولت سیزدهم دولت خدمت گذار می باشد ، با پیگیری های مکرر فرماندار بهار در سطح شهرستان ، پروژه های بسيار خوبي در بخش‌ لالجین تعیین شده و در حال اجرا است.

وی افزود: صبح امروز کلنگ‌زنی راه روستایی مهاجران به سمت مزرعه مهدی آباد به طول ۳ و نیم کیلومتر انجام شد و این کلنگ‌زنی باعث خروج مهاجران از بن بست می‌شود و همچنین مسیری از جاده تهران به سمت مهاجران می باشد.

 میرزائی گفت: پروژه زمین چمن روستای لتگاه هم از دیگر پروژه های ما است که افتتاح خواهد شد و پروژه افتتاح زمین چمن مصنوعی شهرداری لالجین هم به بهره برداری رسید که این پروژه ها از جمله پروژه های شاخص ما محسوب می‌شوند.

وی در ادامه تصریح کرد : در حوزه راه سازی، پروژه اصلاح راه های مهاجران به سمت سه‌ راه سمت لالجین را که اجرا خواهد شد و همچنین در بحث سفال هم ارائه خدمات گاز رسانی به واحد های تولیدی شهر لالجین را داریم که توسط شرکت گاز نیز انجام خواهد شد .

بخشدار لالجین اظهار داشت : از ابتدای هفته دولت آسفالت ریزی را از ابتدای روستای دستجرد آغاز کرده ایم و تا پایان مهرماه تمام روستا های لالجین در معابر های اصلی و فرعی این پروژه آسفالت ریزی انجام خواهد شد .

فاطمه بدرلو

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی