سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/13 00:19:55
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا:

افزایش احتمال ابتلا به بیماری‌‌های گوارشی

در پس قطعی آب مناطق مختلف همدان، سخنانی در بین مردم از شیوع بیماری گوارشی در بین مردم به وجود آمده است که آن را به آلودگی آب پس از اتصال و یا آب‌های توزیع شده مرتبط می‌دانند در حالی که دانشگاه علوم پزشکی همدان این موضوع را رد و علاوه بر توصیه‌های بهداشتی در مواقع بحران آب از احتمال بروز بیماری‌های گوارشی به صورت جدی خبر می‌دهد.

شناسه خبر: 12772

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از هگمتانه، در پس قطعی آب مناطق مختلف همدان، سخنانی در بین مردم از شیوع بیماری گوارشی در بین مردم به وجود آمده است که آن را به آلودگی آب پس از اتصال و یا آب‌های توزیع شده مرتبط می‌دانند در حالی که دانشگاه علوم پزشکی همدان این موضوع را رد و علاوه بر توصیه‌های بهداشتی در مواقع بحران آب از احتمال بروز بیماری‌های گوارشی به صورت جدی خبر می‌دهد.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره حواشی پیش آمده با تأکید بر اینکه نظارت بر توزیع آب از همان روز اول قطعی آب، انجام‌ می‌شود، عنوان کرد: تیم بهداشت محیط دانشگاه با هماهنگی آبفا، سلامت آب را کنترل می‌کنند. مواردی از ابتلای مردم به بیماری‌های گوارشی مشاهده شده که به خاطر استفاده از آب آلوده چاه‌های خانگی بوده است.

 

توقیری افزود: تغییر رنگ آب لوله‌کشی بخاطر قطع و وصل شدن آب و مکش معکوس آن ایجاد می‌شود که معمولا در نخستین دقایق وصل شدن آب ایجاد می‌‌شود.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی