سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/6/13 17:40:25
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

توسعه بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نیست

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه توسعه در دنیا بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نیست، گفت: از مصادیق بارز و نمادهای مشارکت‌های سازمان یافته مردم در توسعه اقتصادی، شرکت‌های تعاونی است.

شناسه خبر: 12773

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (یکشنبه) با حضور در شهرک صنعتی بهاران شهرستان بهار، از نزدیک با مسئولان، کارگران و کارکنان این واحدهای تولیدی گفت‌وگو و در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه توسعه در دنیا بدون مشارکت مردمی امکان پذیر نیست، اظهار داشت: از مصادیق بارز و نمادهای مشارکت‌های سازمان یافته مردم در توسعه اقتصادی، شرکت‌های تعاونی است.

حجت‌الاسلام شعبانی افزود: متاسفانه در کشور مدتی توجه به فرهنگ تعاون، آسیب دیده است و لذا لازم است تا همه به احیا این فرهنگ در جامعه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه در اقتصادهای مردمی‌، توسعه‌ و پیشرفت‌های خوبی را شاهد هستیم، تصریح کرد: امیدواریم دولت در حمایت از تولیدی‌ها به صورت جدی‌تر ورود کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به مسائل آب استان همدان گفت: در شرایط فعلی کشور و وضعیت آب همدان، خوب است تا با سرمایه‌گذاری، جایگزین‌هایی را برای کشاورزی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.