سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جلسه کارشناسی پل روگذر قطار حسام آباد صبح امروز با حضور فرماندار بهار، بخشدار لالجین و مدیر کل شرکت زیر ساخت به همراه مدیران مرتبط شهرستان، کارشناسان راه و شهرسازی استان و دهیار و شورای این روستا در فرمانداری بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 12822

 

به گزارش نشاط شهر، جلسه کارشناسی پل روگذر قطار حسام آباد صبح امروز با حضور فرماندار بهار، بخشدار لالجین و مدیر کل شرکت زیر ساخت به همراه مدیران مرتبط شهرستان، کارشناسان راه و شهرسازی استان و دهیار و شورای این روستا در فرمانداری بهار برگزار شد.

 

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر اعضای حاضر مقرر شد امکان ایجاد دیوار حائل و ریزش خاک اطراف دیواره های کناری پل بررسی و جاده دسترسی کناری آماده شده و چراغ های چشمک زن برای جلوگیری از خطر تصادف به شورا و دهیاری  تحویل داده شود.

 

همچنین مقرر شد، کارشناس شرکت زیرساخت در خصوص وجود معارض در زمین های اطراف پل و چگونگی واگذار شدن این زمین ها بررسی لازم را به عمل آورده و مباحث موجود در خصوص ملکیت زمین های کشاورزی را حل نماید.

 

پیگیری تامین اعتبار جهت تکمیل پل روگذر و بررسی مجدد شیب پل از دیگر مصوبات این جلسه بود و در آخر مقرر شد تا اواسط مهر ماه جاده دسترسی کنار پل آماده شده و تحویل مردم شود.

 

در پایان کارشناسان با حضور در حسام آباد از نزدیک از وضعیت پل بازدید کردند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی