سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/16 17:38:45
استاندار همدان:

فراجا در همه فراز و فرودها همراه مردم بوده

به پاس زحمات حافظان امنیت فراجا، طی مراسمی در مسجد امام خمینی بهار از این سبزپوشان جان برکف و دلیرمردان انقلابی تجلیل به عمل آمد.

شناسه خبر: 12887

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در ابتدای این مراسم با ابرازِ تهنیت هفته فراجا اظهار کرد: از سبزپوشان جبهه اسلامی که مایه امنیت، اقتدار و مباهات کشورمان می‌باشند و در همه فراز و فرودها همراه مردم بوده و هستند تشکر میکنم‌.

 

وی در ادامه برقراری نظم و امنیتِ فراگیر در کشور را از حائز اهمیت ترین وظایف فراجا دانست و بیان کرد: این قشرِ جان برکف تاکنون زحمات بیشماری را متحمل شده اند؛ در وقایع اخیر، در سایه وحدت و اشتراک نظری که در سطح استان و شهرستان وجود دارد به حمد خدا مسئله خاصی نداشتیم.

 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف دشمن در رویدادهای اخیر، بی اعتمادی مردم نسبت به نیروی انتظامی، خدشه دار کردن سبقه ی این قشر جان برکف و در نهایت تجزیه و جداسازی بود اما ایران قوی همچنان قوی خواهند ماند.

 

دکتر قاسمی فرزاد ادامه داد: با رهبری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم، برنامه های خبیثانه دشمنان همچون گذشته خنثی شد.

 

دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، دشمنان را از ایران قوی و ایرانی که در تراز کشورهای بزرگ قرار گرفته است را هراسان خواند و گفت: نیروی فراجا همچون سابق مورد توجه مردم است و این قشر با بهره گیری از متن انقلاب می‌تواند اعتماد هرچه بیشتر مردم را کسب کند.

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب اله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان منبر سخن را به دست گرفت و با تبریک هفته جاری و تشکر از نیروی فراجا گفت: این قشر جان برکف برای آسیب ندیدنِ مردم خود را فدا کردند.

 

وی در ادامه امنیت کشور را مدیون فراجا دانست و تاکید کرد: با جهاد و تلاش شبانه روزیِ این جان بر کفان، امنیت کنونی برقرار شده چرا که سلاح به سمت دشمن است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حبیب اله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه استان در خاتمه صحبت هایش به جهاد های بی بدیل و بی وقفه فراجا در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و یادآور شد: بدون زحمات شبانه روزی این قشر، برقراری این حجم از امنیت در ایام اربعین میسر نبود و از تک تک این افراد تشکر می‌کنیم تا امنیت سرزمین اسلامی را برقرار کرده اند.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.