سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار گفت: اتاق اصناف جهت ساماندهی واحد های صنفی فاقدین پروانه کسب در سطح شهرستان بهار و بخش های لالجین _صالح آباد و مهاجران اقدام به بازرسی از واحد ها نموده که تقریبا ۹۵۰ واحد در اجرای مادتین ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی بازرسی شده و ۱۳ واحد هم نیز در جهت عدم اجرای قانون نظام صنفی پلمپ گردیده است.

شناسه خبر: 12899

 

به گزارش نشاط بهار، با توجه به اقدامات انجام شده در طی شش ماه گذشته نخست سال ۱۴۰۱ در اتاق اصناف شهرستان بهار محمود همایونی در ابتدا در پاسخ به سوال اینکه در جهت اقدام به بازرسی از واحد های صنفی، چند واحد در اجرای مادتین قانون نظام صنفی بازرسی شده و چند واحد نیز در جهت عدم در اجرای قانون نظام صنفی پلمپ گردیده است؟ عنوان کرد : اتاق اصناف جهت ساماندهی واحد های صنفی فاقدین پروانه کسب در سطح شهرستان بهار و بخش های لالجین _صالح آباد و مهاجران اقدام به بازرسی از واحد ها نموده که تقریبا ۹۵۰ واحد در اجرای مادتین ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی بازرسی شده و ۱۳ واحد هم نیز در جهت عدم اجرای قانون نظام صنفی پلمپ گردیده است. 

 

وی به حوزه ساماندهی واحد های صنفی از ابتدای سال پرداخت و گفت: ۶۸۶ فقره از ابتدای سال پروانه کسب صادر و تمدید گردیده است و در حوزه بازرسی و نظارت ،تعداد کل بازرسی ها در سطح شهرستان بهار و بخش های لالجین و صالح آباد و مهاجران ۱۱۸۹ فقره مورد بررسي صورت گرفته است و تعداد پرونده‌ های متشکله ۷۹ فقره و تعداد شکایات مردمی ۲۲ فقره نیز بوده است .

 

 همایونی نیز در ادامه مصاحبه با خبرنگار نشاط بهار در پاسخ به سوال اینکه باتوجه به تعداد پرونده های متشکله و تعداد شکایات مردمی ارزش ریالی کل تخلفات چقدر بوده است اظهار داشت : به ارزش ریالی کل تخلفات ۸۴۴/۵۶۲/۰۰۰ ریال بوده است که بيشترين تخلفات مربوط به گران‌فروشی می‌باشد. 

 

وی نیز اذعان کرد: از کلیه کسبه،اصناف، بازاریان در سطح شهرستان بهار و بخش های لالجین و صالح آباد و مهاجران که نهایت همکاری را داشته اند، تقدیر و تشکر میکنم و همچنین ضمن تشکر از رؤسا و هیأت مدیره اتحادیه دارم که با همکاری همه جانبه خود این مجموعه را در راستای رسیدن به اهداف تعالی یاری نمودند.  

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان بهار در پایان نیز از زحمات مهندس حیدری رئیس اداره صمت شهرستان بهار که پابه پای اصناف در کلیه امور این مجموعه را یاری کردند تشکر ویژه ای نمودند.

فاطمه بدرلو

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی