سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/23 17:26:52

اسدآباد شهری بدون پایانه مسافر بری

مسافران اسدآبادی و غیر بومی باید در کنار جاده سوار ماشین های مسافر بری شوند و نبود پایانه یک مطالبه عمومی تبدیل شده‌ است. شهرستان اسدآباد با جمعیت بیش از ۱۰۰ هزار نفری و وجود نزدیک به ۱۰۰ روستا بدون پایانه مسافر بری می باشد.اسدآباد در گذشته صاحب پایانه مسافر بری بود که بیش از ۵ سال است که این پایانه تعطیل شده و مکان آن در اختیار معاونت خدمات شهری شهرداری قرار دارد.

شناسه خبر: 12904

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روزنامه همدان پیام، وجود دانشگاه دولتی سیدجمال الدین و دانشکده علوم پزشکی باعث شده روزانه‌ تعداد زیادی از خانواده دانشجویان،مدرسین و بیماران از شهر های همجوار وارد شهر اسدآباد  شوند و این در شرایطی است که شهر پایانه مسافر بری ندارد.

یکی از شهروندان اسدآبادی به ما گفت:شهر ها روز به روز پیشرفت می‌کنند ولی اسدآباد ما پسرفت کرده است.ما ۱۵ سال پیش پایانه مسافر بری داشتیم که الان نداریم.

محمدی یک دانشجوی کرمانشاهی به ما گفت:من دانشجوی اسدآباد هستم و هفته ای ۳ بار از کرمانشاه به این شهر می ایم و نبود یک پایانه مسافر بری و تردد اجباری با خودرو های شخصی باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است.

عضو شورای شهر اسدآباد به ما گفت:رانندگان تاکسی های برون شهری مخالف ایجاد پایانه در مکان قبلی هستند و می گویند مکان قبلی مناسب نیست.

مهدی صفریان افزود:برای رفاه رانندگان و مسافران در کنار جایگاه سوخت بکائی،سایه بان نصب کردیم و اگر موارد دیگر درخواست داشته باشند آماده همکاری هستیم.

وی افزود: در طرح جامع شهری جدید یک مکان روبروی فرمانداری برای پایانه در نظر گرفته شده است. اسدآباد در حال حاضر 60 خط تاکسی برون شهری دارد که 40 خط آن فعال است.

در پایان باید بگوییم ترمینال یا پایانه مسافربری یکی از مکان‌هایی است که با جابجایی مسافران برون شهری نقش مهمی را در جهت خدمات رسانی به مردم ایفا می‌کند و بی شک اگر چنین مکان‌هایی در شهر وجود نداشته باشد به‌طور حتم مشکلات بسیاری به وجود خواهد آمد.

بیشتر مردم نیز به دلیل اعتماد و اطمینان از پایانه‌های مسافربری، پرداخت کرایه‌های کمتر و امنیت بیشتر به پایانه‌های مسافربری رو می‌آورند و به جرأت می‌توان گفت که بیشترین مسافران برون شهری را به خود اختصاص داده‌اند.

امیدوارم مدیران شهرستان اسدآباد در جهت ساخت پایانه مسافر بری برنامه ریزی مناسب داشته باشند.
 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی