سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/7/26 09:46:00
عملکرد اداره ورزش جوانان شهرستان بهار

کسب عنوان برتر استان، توسط هیئت جودوی شهرستان بهار

اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار در سه ماه گذشته عملکردهای گوناگون در حیطه های مختلف ورزشی داشته که برای اطلاع از جزئیات آن با محمد جعفری، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار هم کلام شدیم.

شناسه خبر: 12915

 

به گزارش نشاط بهار، محمد جعفری فرازمند در ابتدا گفت: ما در رشته های گوناگون نظیر کشتی، دوچرخه سواری، طناب زنی، جودو و دیگر رشته ها مقامات ماندگاری را کسب کرده ایم‌.

وی افزود: از جمله مسابقات برگزار شده را میتوان به مسابقات کشتی خردسالان و نونهالان بین تیم های شهرستان بهار و کبودراهنگ، مسابقه دوچرخه سواری انتخابی کورسی در رده پیشکسوتان و جوانان استان همدان به میزبانی شهر جهانی لالجین اشاره کرد. 

وی ادامه داد: شهرستان بهار هم اکنون توانسته میزبان مسابقات اردو مشترک جودو آقایان، مسابقه جودو بانوان، مسابقات انتخابی کشتی استان نوجوانان یادواره ۱۱۳ شهید و همچنین مسابقه بسکتبال بانوان استانی باشد.

 

درخشش جودوکاران نونهال و نوجوان بهاری در اردو مشترک همدان و کرمانشاه

جعفری ادامه داد: کسب ۴ مقام در اردو مشترک جودو توسط جودوکاران نونهال و نوجوان از شهرهای سنندج، مریوان، سقز و استان های کرمانشاه و همدان از دیگر افتخارات بوده که خوشبختانه شهرستان بهار عنوان برترین هیئت جودو در استان را کسب نموده است‌.

 

برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام پرچم به میزبانی صالح آباد 

جعفری افزود: همچنین مسابقات مینی فوتبال به عنوان جام پرچم مختص روستائیان نیز به میزبانی شهر صالح آباد برگزار شد‌. 

جعفری افزود: لازم به ذکر است در حیطه ژیمناستیک نیز اقداماتی همچون برگزاری اختتامیه کلاس های تابستانی به ثمر رسیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تصریح کرد: برگزاری ستاد امور جوانان با موضوعات اوقات فراغت، ازدواج آسان از دیگر برنامه ها در سه ماه اخیر بوده است.

جعفری خاطر نشان کرد: به همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان، موسسه اکسیر زندگی شهر و فن آوران جوان سیمینه با مشارکت کمیته ازدواج و قرارگاه عفاف و حجاب جشن وصال را برگزارکردند و ما هم اکنون توانسته ایم بیش از ۱۰ کمیته و همایش را در شهرستان بهار برگزار کنیم. 

جعفری اظهار کرد: در حیطه ورزش همگانی نیز میتوان به همایش بادبادک ها، دوچرخه سواری، ورزش صبحگاهی در سطح روستا و شهر های شهرستان اشاره نمود.

 

وی ادامه داد: در لالجین نیز ما در رشته های فعال مانند والیبال و ورزش همگانی نظیر ورزش صبحگاهی ویژه آقایان و خانم ها فعالیت چشم گیری را شاهد میباشیم. 

جعفری در خصوص دوره مربیگری بیان کرد:  بدلیل کمبود مربی در بخش و روستا، اداره ورزش اقدام به برگزاری دوره مربیگری نموده تا نیاز به مربی غیر بومی در سطح شهرستان نداشته باشیم.

 

صعود کوهبانوی بهاری منتخب ۱۴۰۰ به قله سبلان

وی در ادامه گریزی به فعالیت هاي کوهنوردی شهرستان بهار زد و گفت: صعود به قله ی زیبای سبلان توسط کوهبانوی منتخب سال ۱۴۰۰ شهرستان بهار، خانم جمشید نیا و همچنین صعود به قله ی کلاه قاضی توسط اساتید پیشکسوت کوهنوردی بهار در مرداد ماه سالجاری انجام پذیرفت و همینطور صعود به قله توچال در تیرماه از مسیر دربندو نیز شب مانی در پناهگاه شیرپلا و در ادامه صعود به دومین قله بلند خط الراس توچال قله شاه نشین انجام شد.

 

ثبت صد و پانزدهمین پیمایش گروه غارنوردی آیت الله بهاری در سالجاری، ظرف ۲۰ سال گذشته

جعفری افزود: پیمایش و بررسی چندین دالان‌ و دهلیز آبی موجود در غار سراب با هدف مشاهده تغییرات ایجاد شده به خاطر نوسانات شدید سال‌های اخیر در سطح ایستایی آب موجود در غار توسط گروه غارنوردی آیت اله بهاری که برنامه ی اخیر صدوپانزدهمین پیمایش گروه در عرض ۲۰ سال گذشته از شروع فعالیت در این غار بوده است.

وی افزود: اعضای گروه کوهنوردی دوستداران طبیعت شهرستان بهار با همکاری تیمی از باشگاه قزل  بصورت مشترک در یک برنامه صعود خارجی و در قالب یک برنامه ی فشرده موفق به فتح قله کازبک (اورست کوچک) در کشور گرجستان  شدند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود: در بحث رشته والیبال نیز ما توانسته ایم به اردو تیم ملی و لیگ برتر دست یابیم.

محمد جعفری فرازمند در خاتمه گفت: اداره ورزش و جوانان نگاه ویژه به روستا دارد چرا که روستاهای ما هم اکنون دارای پتانسیل قوی میباشند و همچنین بخش بانوان نیز برای ما بسیار حائز اهمیت میباشد و امید است که بتوان با حمایت های لازم اهداف مربوطه را هرچه بیشتر سوق داد. 

نفیسه قلی پور 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی