سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/8/20 17:43:54
توسلی در تذکر شفاهی:

دولت فکری برای ارزش پول ملی و بورس کند

نماینده مردم بهار در مجلس گفت: گزارش دیوان محاسبات هشدار جدی به دولت و مجلس است، دولت فکری برای ارزش پول ملی و بورس کند.

شناسه خبر: 12988

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فتح الله توسلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 18 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: دیوان محاسبات گزارش 6 ماهه خود را در اختیار نمایندگان قرار داده و گزارش بسیار جالبی است. از کارشناسان دیوان به خاطر ارائه گزارش به موقع تشکر می کنم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس یازدهم تاکید کرد: این گزارش هشدار جدی به دولت و مجلس است، بسیاری از احکام بودجه اجرایی نشده و به زودی بودجه 1402 به مجلس می آید؛ اگر قرار است قانونی نوشته شود ولی اجرایی نشود، در دور باطل گرفتار خواهیم شد.

وی با بیان اینکه دولت باید فکری برای وضعیت ارزش پول ملی و بورس کند، مطرح کرد: 8 ماه از سال گذشته و فقط 5 درصد از بودجه به استان ها اختصاص یافته، از مصوبات سفر رئیس جمهور کمتر از 5 درصد اعتبارات تخصیص یافته است. مصوبات پرداخت وام 200 میلیونی روستایی در حالی که فصل سرما فرا رسیده است، هنوز ابلاغ نشده است.

توسلی تصریح کرد: به وزیر کشور درخصوص عملکرد یکی از کارگزارانش در منطقه تذکر جدی می دهم، وی عملاً فرصت خدمت را از نماینده منطقه گرفته است و اجازه همکاری به سایر ادارات با نماینده را نیز سلب کرده و رسماً از مسئولان ادارات می خواهد تا با نماینده همکاری نکنند!

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی