سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/8/24 13:17:30
در راستای انجام نظارت های بهداشتی دامپزشکی در عرضه انواع مواد خام دامی صورت گرفت:

پلمپ یک واحد متخلف عرضه مواد خام دامی در شهرستان بهار

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهاراز پلمپ یک مرکز عرضه مواد خام دامی و جلوگیری از فعالیت آن در شهرستان خبر داد.

شناسه خبر: 12999

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بهار ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بهار با اعلام این خبر گفت : در راستای انجام نظارتهای بهداشتی بر مراکز تهیه، تولید و عرضه مواد خام دامی در سطح شهرستان بهار، یکی از واحدهای عرضه مواد خام دامی، علی رغم تذکرات قبلی کارشناسان این  اداره، به علت تکرار تخلفات بهداشتی، به درخواست اداره دامپزشکی و توسط پرسنل محترم دایره اماکن نیروی انتظامی پلمپ گردید.

 

دکتر صادقی ادامه داد: در این راستا مقدار 25 کیلوگرم انواع مواد خام دامی تاریخ منقضی شامل مرغ قطعه بندی، جگر، دل و سنگدان مرغی، گوشت ماهی و ... از واحد کشف و معدوم سازی گردید.

 

وی با اشاره به آموزش متصدیان واحدهای عرضه کننده انواع مواد خام دامی توسط کارشناسان اداره شهرستان گفت : نظارت بر سلامت مواد خام دامی مورد عرضه در مراکز موجود در سطح شهرستان از وظائف بازرسان اداره بوده و برخورد با عاملین عرضه غیربهداشتی مواد خام دامی به طور مستمر ادامه دارد و از کلیه شهروندان محترم تقاضامندیم کلیه فرآورده های خام دامی از جمله گوشت  قرمز و سفید خود را از مراکز مورد تایید دامپزشکی خریداری کرده و هرگونه مورد غیر بهداشتی را در اسرع وقت به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع رسانی نمایند.

 

دکتر صادقی در پایان اظهار داشت با توجه به تلاشهای مستمر بازرسان و کارشناسان اداره در واحدهای تولید، توزیع و عرضه انواع مواد خام دامی شامل کشتارگاهها، واحدهای بسته بندی و مراکز عرضه، خوشبختانه سطح بهداشتی محصولات موجود در این واحدها مطلوب بوده و امیدواریم با تلاشهای مضائف کیفیت بهداشتی محصولات موجود ارتقاء یابد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی