سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1401/9/3 17:45:49
فرماندار بهار در سی و چهارمین اختتامیه جشنواره تئاتر استان همدان به میزبانی شهرستان بهار:

مفتخریم که سی و چهارمین جشنواره استان در شهر هنر و اندیشه به روی صحنه رفت

ظهر امروز فرهنگسرای آیت الله بهاری میزبان اختتامیه سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان بود.

شناسه خبر: 13029

 

به گزارش نشاط شهر، روح اله نباتی فرماندار بهار ضمن خیر مقدم به اهالی هنرمند و خداقوت به هنردوستانِ سراسر استان و مسئولین، بیان کرد: مفتخریم که سی و چهارمین جشنواره استان در شهرستان بهار، همان شهر هنر و اندیشه به روی صحنه رفت.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان بهار خاطر نشان کرد: تئاتر، عصاره هنرها است و ملتی که تئاتری قوی داشته باشد، واژگانِ بیشتری نیز برای گفتن دارد چه بسا بیشترِ ارزش ها، مفاهیم را به راحتی با هنرِ تئاتر در جامعه میتوان مطرح کرد.

 

فرماندار بهار اذعان کرد: بسیاری از کشورهای دنیا نوشتن کتاب و معرفی کتاب را ارزشی فاخر می‌دانند و ما نیز در کشورمان میتوانیم این ارزش را تقویت کنیم چرا که کتاب برخلاف بسترهای مجازی که محتواهای ضد ارزشی تولید میکند، به اندیشه انسان، عمق و به شخصیت بُعد می بخشد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای ادبی دنیا، هنرهای نمایشی خود را معابر به اجرا می‌گذارند، افزود: برای تسهیل در انتقال ارزش های ایران اسلامی، این سبک اجراها را در کشور ایران هم می‌توانیم تقویت کنیم.

 

نباتی یادآور شد: انقلاب اسلامی که بیشترین معادلات را در دنیا تغییر داده از روزِ انقلاب تاکنون در تلاش برای عزت بخشیدن به جوانان، بانوان و تک تک ایرانی ها بوده است.

 

وی متذکر شد: ایرانی هایی که قبل از انقلاب امنیت خود را از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی تأمین میکردند هم اکنون با استقلالِ تمام، شاهد رشد و پرورش هنرمندان بیشماری در سطح کشور هستیم.

 

روح اله نباتی فرماندار شهرستان بهار در خاتمه از مسئولینی که هموارگر برگزاری این جشنواره بودند، داوران و همچنین ۷ گروهی که در این جشنواره شرکت کردند تشکر کرد و گفت: امیدواریم برگزاری چنین جشنواره هایی در شهرستان بهار ادامه پیدا کند و شاهد تحولات بیشتری در شهرستان باشیم و این شهرستان را به مرکز تحولات تبدیل کنیم.

 

سید مصطفی قاری 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی