سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فتح‌الله توسلی در نشست بررسی مسائل اراضی شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ که با حضور رئیس سازمان اراضی کشور در شهرستان بهار برگزار شد، از تهیه و تدوین طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم علاوه بر این در حاشیه این طرح‌ها، قوانینی در حال اصلاح است که به این بخش کمک می‌کند.

شناسه خبر: 13051

 

به گزارش نشاط شهر، فتح‌الله توسلی در نشست بررسی مسائل اراضی شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ که با حضور رئیس سازمان اراضی کشور در شهرستان بهار برگزار شد، از تهیه و تدوین طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم آن را به نتیجه برسانیم علاوه بر این در حاشیه این طرح‌ها، قوانینی در حال اصلاح است که به این بخش کمک می‌کند.


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ با اشاره به نتایج این نشست گفت: در شهرستان‌ بهار و کبودراهنگ تمامی پلاک‌های دارای تداخل تا پایان امسال رفع تداخل شده و تمامی اعتبارات آن از سوی سازمان امور اراضی نیز پرداخت خواهد شد.


وی ادامه داد: همچنین در کمیسیون رفع تداخل ماده ۵۴ اگر اختلافی بین کشاورزان و منابع طبیعی وجود دارد، رفع و اسناد به آنها برگردد.
وی با بیان اینکه تأکید شده نحوه چگونگی صدور سند در صالح آباد طی دو هفته آینده پیگیری شود، گفت: در حوزه حفظ کاربری نیز مقرر شده است یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در دو شهرستان برای عملیات شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز پرداخت شود


توسلی همچنین با اشاره به تسریع در روند صدور اسناد اراضی کشاورزی توسط سازمان ثبت تا پایان سال جاری به عنوان یکی دیگر از مصوبات و نتایج این نشست مطرح کرد: برای بخشی از طرح‌ها مانند امور عشایری مقرر شد سند عشایری صادر شده و پروژه‌هایی که درصد پیشرفتی نداشتند نیز تعیین تکلیف شوند.
وی در پایان گفت: صدور گواهی بهره برداری در زمینه مرتع‌داران چمن انداجین در صورت اتمام طرح نیز از دیگر مصوبات بود.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی