سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سی امین یادواره ۱۱۰ شهید شهر لالجین و سومین سالگرد شهدای مقاومت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ، استاندار همدان ،فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی ، امام جمعه لالجین ، مسئولین استانی و شهرستانی و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و خانواده های ایثارگران ، جانبازان و شهدا در مصلی امام خمینی (ره) شهر لالجین برگزار شد.

شناسه خبر: 13094

 

به گزارش نشاط شهر، سی امین یادواره ۱۱۰ شهید شهر لالجین و سومین سالگرد شهدای مقاومت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ، استاندار همدان ،فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی ، امام جمعه لالجین ، مسئولین استانی و شهرستانی و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و خانواده های ایثارگران ، جانبازان و شهدا در مصلی امام خمینی (ره) شهر لالجین برگزار شد.

حجت الاسلام محققی امام جمعه لالجین در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی به میهمانان این برنامه و حضور گسترده مردم در سی امین یادواره شهدا شهر لالجین و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از عوامل برگزاری این مراسم تشکر و قدردانی نمود و عنوان داشت: برگزاری یادواره شهدا نه تنها گرامیداشت یادواره شهدا بلکه نقطه روشنی است تا مارا با اصل و هدف نقطه غایی خود آشنا کند.


امام جمعه لالجین در ادامه گفت: شهادت بالاترین فضیلتی که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می فرماید و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان در زنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم.

در ادامه مراسم حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان سخنران ویژه این مراسم با بیان اینکه این یادواره به پاس رشادت های شهدای گرانقدر این شهر برگزار شده است گفت: این مراسم مزین به نام شهدا و خانواده های شهدا میباشد که باید از همه عزیزانی که هرساله برای تشکیل یادواره شهدا تلاش میکنند تقدیر و تشکر کرد چرا که یاد شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا و ثواب آن کمتر از شهادت نیست و این یادواره امسال مصادف شده است با سالگرد شهادت سردار و سرباز اسلام حاج قاسم سلیمانی کسی که سال ها زندگی خود را برای فداکاری در راه اسلام و انقلاب گذاشته است.

حجت الاسلام طیبی فر ولایت فهم بودن ، ولایت باور بودن ، ولایت یاور بودن و ولایت مدار بودن از ویژگی های سردار حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و گفت:زندگی حاج قاسم بر زندگی ولایت میچرخید و ایشان به دست افرادی که حتی انسان هم نمیشود نامید به شهادت رسید.

حجت الاسلام طیبی فر با ذکر اینکه ولادت محوری و ولایت باوری از ویژگی های سردار سلیمانی است افزود:سردار سلیمانی با فرماندهی خود امنیت را به منطقه برگرداند و با معرفی ایشان به عنوان فرمانده سپاه قدس چهره مقاومت در سپاه تشکیل شد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی در سپاه قدس رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاند گفت: حاج قاسم در جنگ سی و سه روزه که مستقیما فرماندهی آن را برعهده داشت کاری کرد که اسرائیل مجبور به تسلیم شود.

وی در ادامه گفت: حاج قاسم به همراه نیروهایش و سردار همدانی بستری را فراهم کرد که سوریه ای که ۸۰ درصد آن به دست داعش افتاده بود با فرماندهی درست از داعش نجات پیدا کند ، حاج قاسم از سوریه شدن ایران جلوگیری کرد.

وی با عنوان این که حاج قاسم دنبال شهادت بود افزود: بیش از ۲۰ میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم شرکت کردند و امروز حاج قاسم رمز مقاومت و ایستادگی در جهان شده است.

وی گفت: اندیشه حاج قاسم سلیمانی امروز بر اندیشه و روان مردم حاکم شده است گفت: امروز شاهد آن هستیم که از کشورهای مختلف دنیا برای زیارت مزار حاج قاسم به ایران می آیند.

در خاتمه با ذکر روضه و سینه زنی مداح اهل بیت حاج حسن نعمتی اردبیلی این مراسم به اتمام رسید.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

منصور سرمدی

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.