سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در ادامه پیگیری های دکتر توسلی برای تخصیص اعتبار برای حوزه شهرستان های بهار وکبودراهنگ؛ در تاریخ سی ام بهمن جلسه ای به دعوت ایشان در وزارت جهاد کشاورزی با حضور معاونین وزیر ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ومعاونین ایشان و روسای ادارات جهادکشاورزی شهرستان های بهار وکبودراهنگ و معاون فرماندار کبودراهنگ تشکیل شد.

شناسه خبر: 13164

 

به گزارش نشاط شهر، در ادامه پیگیری های دکتر توسلی برای تخصیص اعتبار برای حوزه شهرستان های بهار وکبودراهنگ؛  در تاریخ سی ام بهمن جلسه ای به دعوت ایشان در وزارت جهاد کشاورزی با حضور معاونین وزیر ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ومعاونین ایشان و روسای ادارات جهادکشاورزی شهرستان های بهار وکبودراهنگ  و معاون فرماندار کبودراهنگ  تشکیل شد.

 

در این جلسه توسلی نماینده بهار و کبودراهنگ با اشاره به سفر اخیر معاون آب وخاک و امور اراضي  وزارت کشاورزی  به منطقه درخواست نمود که مصوبات سفر  در اسرع وقت اجرایی شود.

 

 در این جلسه مصوب شد که ۸۰ میلیارد تومان از محل مولد سازی و ماده ۵۶ برای احیا و لایروبی قنوات و کانال کشی کشاورزی اختصاص یابد.

 

همچنین ۴ میلیارد تومان برای تکمیل کانال کشاورزی  مهاجران اختصاص یافت.

 از  دیگرمصوبات جلسه ؛ تامین اعتبار  رفع تداخلات اراضی دو شهرستان و تکمیل آن ؛ تامین اعتبار احداث شهرک‌های کشاورزی ؛ 

پیگیری  مشترک  دکترتوسلی و وزارت جهاد برای  تشکیل جلسه سه جانبه در وزارت نیرو تخصیص آب  گلخانه های دوشهرستان  بود که قرار شد توسط مسئولان ذیربط پیگیری  شود.

همچنین تصمیمات مهمی درخصوص حل مشکل چاه‌های اشتراکی اتخاذ شد که بزودی توسط مسئولان جهادکشاورزی ابلاغ خواهد شد.

 مقرر شد که برای ادارات جهاد کشاورزی  هردو شهرستان  مبلغ هرکدام هفتصد میلیون ریال به صورت فوری برای حفاظت اراضی تخصیص و به حساب ادارات واریز شود.

 

از فرمانداران محترم هر دوشهرستان نیز برای حضور در جلسه دعوت شده بود که به دلیل کسالت فرماندار کبودراهنگ  معاون برنامه ریزی در این جلسه حضور داشت.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی